Nu jäklar är det min tur! [Studenten]

• Thread starter Thread starter Jonathan
  • Start date Start date
Jonathan skrev:
2238952 Tack ska du ha!
Ehm, mjaa, lite kanske :rodnar

Det känns überskönt! Ska bli helt fantastiskt att få tjäna lite stålar. Dock är ju skolan en trygghet i sig iom att man vet vad man ska göra om dagarna och det är faktiskt rätt lugnt att glida omkring och göra prov och så. Jag har iaf haft en väldigt bra skola vilket jag är mkt nöjd över :)

Kul att du har varit nöjd med skolan. Kul att någon är nöjd. :rolleyes:

Nä, men allvarligt. Måste kännas tokskönt att vara färdig. Skolan må ha varit trygg och bra, men tjäna pengar är inte heller helt galet. :yoparty

Vad har du läst? Och vad ska du bli nu när du har blivit stor? :tungan

jezziiie skrev:
2241164 Kul att du har varit nöjd med skolan. Kul att någon är nöjd. :rolleyes:

Nä, men allvarligt. Måste kännas tokskönt att vara färdig. Skolan må ha varit trygg och bra, men tjäna pengar är inte heller helt galet. :yoparty

Vad har du läst? Och vad ska du bli nu när du har blivit stor? :tungan

Jo, det är ju lätt att klaga när man har femtioelva prov och inlämningar på en vecka. Men when it all comes around så har man faktiskt haft det väldigt bra med en jäkligt bra klass på nio pers! :yoparty

Läste Teknik/Innovation och det är tänkt att jag ska läsa till högskoleingenjör i maskinteknik i Gävle om ett år :)

Stor vet jag inte, men större iaf.

Kapten Blåskägg skrev:
2241209 GRATTIS BROLLAN!!!

Ber om ursäkt att jag inte orkade ta ditt samtal kl 0318 :hihi

Lägg av nu Kerpan, behöver du glajjor eller?

Tack polarn!! Ja vafan, Kerpan fick mitt samtal istället, där missade du något :hihi

Kerplunk skrev:
2241249 Mmm, ringer till mig kl tre på natten och börjar snacka om vad jag har för framtida visioner... :gnissla

:rofl :rofl :rofl
Lät han begåvad och fiffig?

Jag rekommenderar dig att ställa nallen i tyst läge när Jona ska på krogen, jag har räddat många nätter med denna enkla åtgärd :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2241268 :rofl :rofl :rofl
Lät han begåvad och fiffig?

Jag rekommenderar dig att ställa nallen i tyst läge när Jona ska på krogen, jag har räddat många nätter med denna enkla åtgärd :hihi

Fiffig är nog det rätta ordet ja. :hihi

Jo, antingen det eller så blir det till att byta nummer helt enkelt. :gnissla

Jonathan skrev:
2241182

Läste Teknik/Innovation och det är tänkt att jag ska läsa till högskoleingenjör i maskinteknik i Gävle om ett år :)

Ujuj. Det lät avancerat, men är säkert skoj! :)

Så .... jobba i ett år nudå?

Kerplunk skrev:
2241279

Nej, byter du nummer så blir han deppig och då kommer han ringa till mig och gråta över att du "dumpat" honom. :hihi
Ge fan i det är du snäll :)

Grattis.. tog själv för en vecka sedan. Och idag kom besked att jag kommit in på skolan i motala jag sökt tills i höst.. fan va glad jag är :tungan

Och en liten reminder till alla kan ju vara att inte lämna ut sitt nummer till Jona... Och har du gjort det, så stäng av telefonen när du vill sova.

:hihi

Kerplunk skrev:
2241249 Mmm, ringer till mig kl tre på natten och börjar snacka om vad jag har för framtida visioner... :gnissla

Ja det är klart. Liksom, vem fan ligger och sover kl 3 på natten på en torsdag :confused:

Framtiden är dessutom viktig :hihi

Kerplunk skrev:
2241279 Fiffig är nog det rätta ordet ja. :hihi

Byter du nummer så tar jag reda på det nya. Sådeså.

There are no way to escape the frightening terror of Jona`s cellphonecalls at night. Moahahaha

jens__E skrev:
2241300 Grattis.. tog själv för en vecka sedan. Och idag kom besked att jag kommit in på skolan i motala jag sökt tills i höst.. fan va glad jag är :tungan

Tack tack!

Och grattis själv :tummenupp

FreddaAbborre skrev:
2241305 Och en liten reminder till alla kan ju vara att inte lämna ut sitt nummer till Jona... Och har du gjort det, så stäng av telefonen när du vill sova.

:hihi

Nej nej, jag är en kul prick så ge mig lite nummer nu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman