Nu i en Xbox nära mig...

jasså, var det ett lir. jag som trodde reklamen i tuben var för någon flådig film. Attans.

Min TV spelskarriär peakade 1999 med PS1....fortfarande det enda jag har...eller jo, jag har min gamla Vic 64 på vinden också! heh!

Får mitt imorgon oxå hoppas jag. :)

Jag bara måste skaffa tangentbord och mus dock. Men vart köper man adapter o sådant som behövs för att fungera med spel? Help me fuska? :)

Min TV spelskarriär peakade 1999 med PS1....fortfarande det enda jag har...eller jo, jag har min gamla Vic 64 på vinden också! heh!

Där kan man snacka om grejer, fixa Rainbow Six (hmmm kan det vara nummer 1) och känn hur playstation-teknologin tar över ditt inre sinne :tummenupp Det är något speciellt att springa in i ett pundarhus och slänga en rökgranat speciellt riktad mot gisslan i sann Playstation-grafik :yoparty

Får mitt imorgon oxå hoppas jag. :)

Jag bara måste skaffa tangentbord och mus dock. Men vart köper man adapter o sådant som behövs för att fungera med spel? Help me fuska? :)

antar att du menar till pc, men jag har hört att det ska finnas någon form av mus/tangentbord till xbox också. någon som vet mer?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park