Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, till PS3.antar att du menar till pc, men jag har hört att det ska finnas någon form av mus/tangentbord till xbox också. någon som vet mer?
Nä, till PS3.
Förresten, är det så att både PC, Xbox och PS3 delar samma multiplayer? Eller är man separerad mellan de olika systemen? För en som lirar PC med tangentbord och mus har ju helt klart bättre utgångspunkt då det är så mycket enklare att spela med det.
Edit: väntar på en recension av dig bettskena![]()
Hur jämför du spelet gentemot MW2, om du har spelat det förstås?
Det där ska jag tanka hem!
För en som lirar PC med tangentbord och mus har ju helt klart bättre utgångspunkt då det är så mycket enklare att spela med det.
Anledningen är ju att det är bra mycket slappare och skönare att lira på en konsoll, än på PC. Speciellt om du vill sitta i vardagsrummet o använda hembion som ljud.Det har vi pastatt sedan tidernas begynnelse men anda fortsatter folk envist att spela PS3.
Ni som vill spela med t-bord å mus.. köp en PC å låt oss kontrollgamers vara i fred...![]()
Blir till att köpa 2:an då..
En annan lite off topic fråga är att jag funderar på att köpa ett grand theft auto spel. Där finns många att välja på vad jag förstår. Vilket ska man köpa? Känsla, grafik osv..
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |