Nu i en Xbox nära mig...

jasså, var det ett lir. jag som trodde reklamen i tuben var för någon flådig film. Attans.

Min TV spelskarriär peakade 1999 med PS1....fortfarande det enda jag har...eller jo, jag har min gamla Vic 64 på vinden också! heh!

Får mitt imorgon oxå hoppas jag. :)

Jag bara måste skaffa tangentbord och mus dock. Men vart köper man adapter o sådant som behövs för att fungera med spel? Help me fuska? :)

Min TV spelskarriär peakade 1999 med PS1....fortfarande det enda jag har...eller jo, jag har min gamla Vic 64 på vinden också! heh!

Där kan man snacka om grejer, fixa Rainbow Six (hmmm kan det vara nummer 1) och känn hur playstation-teknologin tar över ditt inre sinne :tummenupp Det är något speciellt att springa in i ett pundarhus och slänga en rökgranat speciellt riktad mot gisslan i sann Playstation-grafik :yoparty

Får mitt imorgon oxå hoppas jag. :)

Jag bara måste skaffa tangentbord och mus dock. Men vart köper man adapter o sådant som behövs för att fungera med spel? Help me fuska? :)

antar att du menar till pc, men jag har hört att det ska finnas någon form av mus/tangentbord till xbox också. någon som vet mer?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back