ringensmiskarn
Ödmjuk så man blir tårögd
Söndag och inte ett smack att göra, ringer runt till de som fortfarande har hoj kvar. Tror de har spärrat mig på mobilen för ingen behagar svara. Nej,nej får väl ta och åka en sväng själv då. Kosan styr upp mot södertälje och eftersom jag inte har kört på slingerbulten som det står så mycket om så måste jag väl testa. Grymt rolig väg att smiska fram på. visserligen såg jag väl ut som ett stopmärke då jag ensam långt upp i norrland försökte få nått som helst flyt i körningen, skulle nog behöva ett par resor för att kunna memorera alla dessa kurvor. Skapligt bra asfalt och förvånansvärt lite grus med undantag för 1 eller 2 böjar. Nästa helg får man väl prova på bogesundsvägen, ska bara försöka och hitta den. Åkandes från Norrköping ska jag åka var??? Finns det nån som vill guida en utsocknes Pekingbo??
Ha det så bra
Roger
Ha det så bra
Roger

Så när han kom där så fanns det inte en möjlighet att hålla sig på vägen och då var det inte i en kurva utan precis innan en kurva. Så när väl kurvan kom så var det bara klet på däcket. gissa vad som hände med greppet....
DEt är det jag känner oro över och kan inte släppa den tanken. Polaren gick det faktist bra för om man kan säga så, ett brutet nyckelben
och ett knäckt ego. För man vill ju liksom inte komma med i statestiken. Hör gärna av er då ni kör norr över då jag gärna slår mig till följe med er. Jag bor preicis avfarten innan den man svänger av från (E18) mot Boggesundsvägen. Fram till dess ska jag hjälpa polarn med ersättningsanspråk ev polisanmälan om det behövs på VV för bristande och farlig lagning..
Det är en kolmask dv.s kära utan gruspålägg som har smält ut. Kör lungt i sommar alla ni där ute så ses vi PÅ vägen och hällst inte vid sidan om...