nu har jag köpt r1

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Efter lång tid på blocket och sökande på sporthoj sidan har jag äntligen köpt hoj.Från början var r1 ett uteslutet alternativ,efter som de flesta kör r1.Var så jävla less på all snack om r1 också.Hur bra de är.Och i slutet köper jag en sådan.Nu ser jag verkligen hur snygga de är och varför folk köper de.Var sugen på 954 och k4,men kunde inte hitta en till bra pris.954-or är inte så många och kostar för mycke och K4-or dyra.Så i slutet blev det r1 03 uttagen 04 med 560 mil till en bra pris(70000kr).Längtar till sommaren.Hoppas att jag gjorde bra köp.Vad tycker ni?

Klart du gjorde ett bra val, Nu har du bara den svåra biten kvar. o hålla den mellan dikena och kom ihåg "Always the shiny side up and rubber side down"

Är faktis mycket nöjd.Den är i nyskick.Den enda som är extra är miniblinkers allt annat är orginal.

Swedie skrev:
R1 är alltid ett bra köp, men tyvärr blir du lätt en i mängden.

Kom igen nu svensken, jag förstår inte varför alla snackar om att man blir en i mängden, jag har sett max tre 04-05 R1 i sommar....sen att det finns en jävla massa äldre modeller i sverige är väl en helt annan sak...eller ?

Svarvern skrev:
Kom igen nu svensken, jag förstår inte varför alla snackar om att man blir en i mängden, jag har sett max tre 04-05 R1 i sommar....sen att det finns en jävla massa äldre modeller i sverige är väl en helt annan sak...eller ?
nu sa han "R1"... vilket inte tyder på 04orna och frammåt. Utan Alla R1 som finns i Sverige. De är många.

Swedie skrev:
nu sa han "R1"... vilket inte tyder på 04orna och frammåt. Utan Alla R1 som finns i Sverige. De är många.

förutom på lelles träffen så har jag kanske sett 5st ibland kan man ju undra vart alla är:D

lema skrev:
Efter lång tid på blocket och sökande på sporthoj sidan har jag äntligen köpt hoj.Från början var r1 ett uteslutet alternativ,efter som de flesta kör r1.Var så jävla less på all snack om r1 också.Hur bra de är.Och i slutet köper jag en sådan.Nu ser jag verkligen hur snygga de är och varför folk köper de.Var sugen på 954 och k4,men kunde inte hitta en till bra pris.954-or är inte så många och kostar för mycke och K4-or dyra.Så i slutet blev det r1 03 uttagen 04 med 560 mil till en bra pris(70000kr).Längtar till sommaren.Hoppas att jag gjorde bra köp.Vad tycker ni?
:tummenupp en skön mc till ett bra pris :tummenupp :)

Stackare... ;) (pssst: Honda is tha shit man!)

Grattis till en bra hoj!! :tummenupp

lema skrev:
.Längtar till sommaren.Hoppas att jag gjorde bra köp.Vad tycker ni?

Släng in en bild på hojen då, jag kan inget om priserna på r1an och vad du får för pengarna, men en bild ljuger sällan om utseendet ;)

Mr Helmut skrev:
förutom på lelles träffen så har jag kanske sett 5st ibland kan man ju undra vart alla är:D
Iofs, tiderna ändras och så gör även försäkringspremierna. Guldrushen var för 5-6 år sedan. Då var det billigt att köra Sporthoj.

Swedie skrev:
Iofs, tiderna ändras och så gör även försäkringspremierna. Guldrushen var för 5-6 år sedan. Då var det billigt att köra Sporthoj.
Det är det fortfarande. Det gäller att välja rätt hoj bara...

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN