Nu har jag ingen Corvette mer! (Söker rejshoj)

Mad Moose skrev:
Va, hur kan du tro det? :va Titta bara i vilket fint skick han håller sin kwakk :D :D

Haha, tänkte just kommentera det :D
Men men, jag ska sköta min nya hoj bättre. Gav upp lite på Kwacken efter några vurpor som kom tätt inpå. Titta bilderna på Anderstorp vilken puts det var på den.

O vad gäller räser - mja... måste få mina regelbunda Yoggi-pausar annars rasar magen och stressen blir för stor. Men men... Vi får se efter onsdag!

Oh shit! Vetten som var så bra att ragga tanter med...

Nåja, gjort är gjort och racing är viktigare än allt. Fast jag tror inte att du ska lägga någon större vikt vid vad folk skriver här när det gäller att välja cykel. Alla verkar mest vilja sälja sina egna gamla häckar.

Macho Woman skrev:
Oh shit! Vetten som var så bra att ragga tanter med...

Nåja, gjort är gjort och racing är viktigare än allt. Fast jag tror inte att du ska lägga någon större vikt vid vad folk skriver här när det gäller att välja cykel. Alla verkar mest vilja sälja sina egna gamla häckar.

Vad skulle du själv ta för din häck? Kanske är lite intresserad. Lär få betala för det nu när man inte har en fräck bil att locka med!

Don Quixote skrev:
Vad skulle du själv ta för din häck? Kanske är lite intresserad. Lär få betala för det nu när man inte har en fräck bil att locka med!

Sweeeeeeedie! Koppleriverksamhet är strängeligen förbjudet. :4skrika

När jag ska till att läsa annonserna på roadracing.se råkar mina ögon glida över första sidan och vad hittar man där?

Det är lika bra att du drar upp händerna ur byxfickorna nu, Don Q, för här kommer fabbo Teddy och slår dig på fingrarna.

"Del 4: Björn - rookie med ambitioner"
Med citat som:
"Björn tar sin rejssatsning på allvar"
"Han tänker banor varenda kväll"
"Jag mekar gärna. Det är bra terapi"

Du är ju klippt och skuren för en racer.

Doh! Jag måste varit full eller under influens av en vacker kvinnas ögon när hon ställde ledande frågor. Vart ska detta sluta?

Teddy skrev:
När jag ska till att läsa annonserna på roadracing.se råkar mina ögon glida över första sidan och vad hittar man där?

Det är lika bra att du drar upp händerna ur byxfickorna nu, Don Q, för här kommer fabbo Teddy och slår dig på fingrarna.

"Del 4: Björn - rookie med ambitioner"
Med citat som:
"Björn tar sin rejssatsning på allvar"
"Han tänker banor varenda kväll"
"Jag mekar gärna. Det är bra terapi"

Du är ju klippt och skuren för en racer.

Don Quixote skrev:
Doh! Jag måste varit full eller under influens av en vacker kvinnas ögon när hon ställde ledande frågor. Vart ska detta sluta?

Äh, du hade inte behövt säga sådana saker för att imponera på mig. På den tiden hade du ju Sting Ray!

*/ ?>
Back