Nr:18 skrev:Du vet redan vilken du ska köpa.
Hmm... Du lovar väl inte bort din hoj nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Du vet redan vilken du ska köpa.
Don Quixote skrev:Tror säkert det skulle vara skoj att köra 250 men jag orkar helt enkelt inte med allt meck. Och börja nu inte den debatten igen - det är satans mycket meckande med en räser!
Köp en standard 1000.Don Quixote skrev:Tror säkert det skulle vara skoj att köra 250 men jag orkar helt enkelt inte med allt meck. Och börja nu inte den debatten igen - det är satans mycket meckande med en räser!
Don Quixote skrev:Neh, nu har jag ingen Vette. Sålde den precis till en herre från Helsingborg. Det känns lite vemodigt men den snustorra rejs-kassan fick sig en ordentlig påfyllning. Så nu ska det äntligen inhandlas däckvärmare, laptimer och lite annat roligt.
Men framför allt - jag ska ta o köpa mig nått ordentligt att åka på! Inbillar mig att man kan köpa sig snabb så min fråga till er nu är:
Vad finns det för schyssta R600-hojar till salu. Brukar alltid vara några (framför all Mattias) som känner till nån rackarns rask räser som står o väntar på ny ägare! Kan det vara så att jag får köpt nått redan innan SO på Åsen? Kontanta pengar ligger i fickan och bränner![]()
Goodstuff skrev:OM du kommer till Åsen nästa vecka kan du få prova min TZ:a. Sedan är du fast och kommer köpa den hoj Teddy tipsade om, 55 lök för den är ett bra pris för övrigt!
Don Quixote skrev:Tror säkert det skulle vara skoj att köra 250 men jag orkar helt enkelt inte med allt meck. Och börja nu inte den debatten igen - det är satans mycket meckande med en räser!
abstruse skrev:Donkey, provkör gärna Gubbstrutens moppe, men gör för bövelen inga dumheter nu!![]()
Nix, den är reserverad för en skåningJson skrev:Hmm... Du lovar väl inte bort din hoj nu?
Goodstuff skrev:Om du kommer till Åsen nästa vecka kan du få prova min TZ:a.
Don Quixote skrev:Jag kommer till Åsen nästa vecka![]()
Inte en chans att DQ köper en racer! Han är för lat för att meka....Teddy skrev:JAPP, DÄR SATT DEN!!!![]()
Vilken gentleman han är den där Goodstuff som ställer upp med att låna ut sin hoj bara sådär. Om du, Don Q, efter den provkörningen fortfarande tycker att racermoppe bara är skit eller inte är din sorts tesmak så har du all min respekt för det. Alla kan inte gilla samma saker, så är det bara, men man vet aldrig vad som är bu eller bä innan man provat. Jag ser fram emot att börja torsdagsmorgonen med att läsa en utförlig recension av provköringen.
McB skrev:Björn, om du köper en racer så kommer du inte ha tid att dricka Yoggi, kom ihåg det.

Inget fel på Yoggin, ge fan i att spy upp den baraoFFkeFF skrev:Yoggi är fan inte bra, drack det i onsdags morse, och det blev såphalt på banan bara för det![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026