Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Esquire skrev:2613345Du var en fjunig radionörd som sände piratradio?
Esquire skrev:2613345Du var en fjunig radionörd som sände piratradio?
Jag förstår din fråga, skillnaden är att SH medlemmar tycker det är okej att skolka från licensen, svartjobba, fildela och bränna hemma, medans skeförsäkring och hojstöld är olagligt...ledb skrev:2615258Vad är det för skillnad på licensskolk och försäkringsbedrägeri?
GuW skrev:2615260Jag förstår din fråga, skillnaden är att SH medlemmar tycker det är okej att skolka från licensen, svartjobba, fildela och bränna hemma, medans skeförsäkring och hojstöld är olagligt...
David Lundin skrev:2615282klockrent. Mer dubbelmoral åt folket!
Till trådskaparen: Hoppas att det löser sig med anmälningen. Riktiga 1%-fasoner att inte betala![]()
Maxxi skrev:2612699Kommer polisen nu att göra en husrannsakan hemma hos mig...
Det var elakt gjort att köra med dubbdäck i Maj, då blev hon väl ledsen? Eller menade du maj?Markus skrev:2615900Ja, det låter sannolikt. Min dörr slog de in efter att det kommit fram att jag kört med dubbade däck i Maj förra året, satt häktad i en vecka ungefär.
Dubbdäck i detta fallet är nog synonymt med vårtorvalmers skrev:2616478Det var elakt gjort att köra med dubbdäck i Maj, då blev hon väl ledsen? Eller menade du maj?
HanneZ skrev:2616534Dubbdäck i detta fallet är nog synonymt med vårtor![]()
Markus skrev:2615900Ja, det låter sannolikt. Min dörr slog de in efter att det kommit fram att jag kört med dubbade däck i Maj förra året, satt häktad i en vecka ungefär.
valmers skrev:2616478Det var elakt gjort att köra med dubbdäck i Maj, då blev hon väl ledsen? Eller menade du maj?
Maxxi skrev:2617513Nu föll jag för trycket och ångesten över polisanmälan, så idag anmälde jag mitt TV innehav till kommunisterna.
Frågan lyder, kommer dom dra tillbaka sin polisanmälan nu?
Jag ska bara lura dom juMarkus skrev:2617826Alltså, du behöver ju aldrig besvära dig med att hålla med mig igen, ska du kapitulera nu? Bara ge upp, säga "Hej sossar, jag betalar gärna till er propagandamaskin!"?
Jag ska fan ta reda på vad du heter ditt lilla sosse-yngel och avanmäla ditt tv-innehav, jag accepterar helt enkelt inte att Partiet får mer resurser att sprida sin vedervärdiga propaganda.![]()
![]()
![]()
![]()
Markus skrev:2617826Alltså, du behöver ju aldrig besvära dig med att hålla med mig igen, ska du kapitulera nu? Bara ge upp, säga "Hej sossar, jag betalar gärna till er propagandamaskin!"?
Jag ska fan ta reda på vad du heter ditt lilla sosse-yngel och avanmäla ditt tv-innehav, jag accepterar helt enkelt inte att Partiet får mer resurser att sprida sin vedervärdiga propaganda.![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|