NU har ja problem me RG:n!!

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Mailade ju Suzuki och frågade var strypningarna satt på rg:n.. fick då svaret att det fanns en i CDI-boxen och en i avgasröret. Har klippt sladden som RGmaniac visade att man skulle klippa och tog av avgasröret idag och där såg jag inte röken av någon strypning. hojen går nu i ca 120.. ska man lämna in hojen bara för att få bort den *****' strypningen?! (som jag inte ens hittar :rodnar ) :skrämd

Vad tror ni det skulle kosta om någon mc-verkstad skulle ta bort den åt mej ??

hoho, tillåt mig vara lite skadeglad :D nä, jag vet hur irriterande det kan vara, hursomhelst.....strypning i insug har du kollat det?
kolla avgasportarna och allt däromkring......går motorn till avgasportarna när du startar? 120kmh :zpy .....det bör sitta runt 15hästar till och lura där nånstans, hoppas du hittar dom

Det verkar nästan som att det är nåt me CDI:n för den hugger till o tappar effekt på höga varv.. där 2-taktare ska vara starkast.. jag kan ju inte ha klippt fel sladd för då hade den väl inte startat?.. eller så har ja klippt sladden o därför lyser oljelampan.. jag förstår ingenting längre.. den åker in på EBOS så fort jag har kortet och de tog 700 kr för att ta bort den.. o de får ja väl stå ut me...

mystiskt, jag hade kunnat hjälpt dig att kolla lite om det inte hade varit 100mil till skåne

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back