Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pakopak skrev:2638889har sökt i trådar, googlat, ebayat, surfat vänt och vridit, var i hela glödheta helv**e får man tag på en dekal till en sidokåpa yamaha r1 -01?![]()
![]()
![]()
pakopak skrev:2638889har sökt i trådar, googlat, ebayat, surfat vänt och vridit, var i hela glödheta helv**e får man tag på en dekal till en sidokåpa yamaha r1 -01?![]()
![]()
![]()
hittade inte nåt på den sidan, sen är min tyska lite dålig...gurkis skrev:
pakopak skrev:2638914hittade inte nåt på den sidan, sen är min tyska lite dålig...
jo, men de andra kompletta seten har varit bara siffror och bokstäver, det är stripesen jag är ute efter, och ett helt set behövs ju inte, bara en liten vit blå vit grå dekal jag ska ha...gurkis skrev:2638925Du går in på bike-styling i vänstra listen, sedan väljer du komplett-set, sedan Yamaha, sedan en bit ner till R1 2001 69 euro för ett komplett-set
pakopak skrev:2638933jo, men de andra kompletta seten har varit bara siffror och bokstäver, det är stripesen jag är ute efter, och ett helt set behövs ju inte, bara en liten vit blå vit grå dekal jag ska ha...
jo, men det blir nog dyyyrt. tänkte om det fanns någon som visste nåt snabbt o billigt...gurkis skrev:2638971Okej. Yamaha-center?
![]()
![]()
pakopak skrev:2638973jo, men det blir nog dyyyrt. tänkte om det fanns någon som visste nåt snabbt o billigt...
![]()
![]()
nej, tyvärr inget än, maffan och några andra har försökt hjälpa mig, har lagt det lite på is sålänge, beställde en uppsättning kraschkåpor i lördags, så just nu är det inte så viktigt längre. men hittar du så hör av dig.Pegan skrev:2655894Hur gick det, fick du tag på "stripesen"? Är själv på jakt efter liknande...
Har mailat några yamaha-återförsäljare och de kan få fram den, men kostar ca 700 kr....(till en 99a)pakopak skrev:2655899nej, tyvärr inget än, maffan och några andra har försökt hjälpa mig, har lagt det lite på is sålänge, beställde en uppsättning kraschkåpor i lördags, så just nu är det inte så viktigt längre. men hittar du så hör av dig.
behöver inte bli så fruktansvärt dyrt.. dekalen på sidan till min retta går på 470 kr...pakopak skrev:2638973jo, men det blir nog dyyyrt. tänkte om det fanns någon som visste nåt snabbt o billigt...
Och den har du köpt var?chukabowa skrev:2660556behöver inte bli så fruktansvärt dyrt.. dekalen på sidan till min retta går på 470 kr...
Pegan skrev:
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär