Nu ger jag upp, dekaler???

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
har sökt i trådar, googlat, ebayat, surfat vänt och vridit, var i hela glödheta helv**e får man tag på en dekal till en sidokåpa yamaha r1 -01?:va :huvet :näsblod

Bifogat

• omöjligtatthittaenlitenvitjävlaplastbit.JPG
    omöjligtatthittaenlitenvitjävlaplastbit.JPG
    15.9 KB · Visningar: 105
Last edited:
pakopak skrev:
2638889 har sökt i trådar, googlat, ebayat, surfat vänt och vridit, var i hela glödheta helv**e får man tag på en dekal till en sidokåpa yamaha r1 -01?:va :huvet :näsblod

Du har PM

pakopak skrev:
2638914 hittade inte nåt på den sidan, sen är min tyska lite dålig...

Du går in på bike-styling i vänstra listen, sedan väljer du komplett-set, sedan Yamaha, sedan en bit ner till R1 2001 69 euro för ett komplett-set

gurkis skrev:
2638925 Du går in på bike-styling i vänstra listen, sedan väljer du komplett-set, sedan Yamaha, sedan en bit ner till R1 2001 69 euro för ett komplett-set
jo, men de andra kompletta seten har varit bara siffror och bokstäver, det är stripesen jag är ute efter, och ett helt set behövs ju inte, bara en liten vit blå vit grå dekal jag ska ha...

pakopak skrev:
2638889 har sökt i trådar, googlat, ebayat, surfat vänt och vridit, var i hela glödheta helv**e får man tag på en dekal till en sidokåpa yamaha r1 -01?:va :huvet :näsblod

http://www.disenografico.cc/

Riktigt bra service och snubben verkar kunna fixa precis vad man vill ha. Jag utgick från en av de dekaler han har på siten och beskrev vad jag ville ha ändrat - inga probs. Han skickade dessutom en bekräftelsebild så jag visste att det blev som jag tänkt innan jag pröjsade. Inte snorbilligt men inte heller dyrt.

pakopak skrev:
2638973 jo, men det blir nog dyyyrt. tänkte om det fanns någon som visste nåt snabbt o billigt...

Ett hett tips är att höra med reklambyrå och dekalfirmor. Min erfarenhet säger att de flesta lagrar alla gamla jobb i en databas, vektorbaserade bilder tar ju ingen plats ändå, och alltid är det någon som varit inne förut med sin kraschade ögonsten.

Senast jag var köpte dekaler hade företaget nästan samtliga årsmodeller för yamaha, suzuki, honda etc

Testa.....

pakopak skrev:

Hur gick det, fick du tag på "stripesen"? Är själv på jakt efter liknande...

Pegan skrev:
2655894 Hur gick det, fick du tag på "stripesen"? Är själv på jakt efter liknande...
nej, tyvärr inget än, maffan och några andra har försökt hjälpa mig, har lagt det lite på is sålänge, beställde en uppsättning kraschkåpor i lördags, så just nu är det inte så viktigt längre. men hittar du så hör av dig.

pakopak skrev:
2655899 nej, tyvärr inget än, maffan och några andra har försökt hjälpa mig, har lagt det lite på is sålänge, beställde en uppsättning kraschkåpor i lördags, så just nu är det inte så viktigt längre. men hittar du så hör av dig.
Har mailat några yamaha-återförsäljare och de kan få fram den, men kostar ca 700 kr....(till en 99a)

Jag var osså ute efter dekaler för ett tag sedan, snacka me fireblade på forumet. Bättre pris och leveranstid och servis tja allt får du nog leta länge efter. Hörde av mig, vips låg dekalerna i min låda.

Köp en kvadrat dekorvinyl i rätt färg på skyltfirman, rita av den hela sidan på ett smörpapper. Klipp ut det du ritat, vänd det uppåner och skär ut en spegelvänd i din nyinköpta vinyl. Kostar max en 100:ing om du redan har en vass kniv och en skaplig sax.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park