Nu får det vara slutmoppat!!!!!

Ska det inte vara slutmoppat?

• Antal röstningar
    0
sgtpepper skrev:
Men för fan twinner, har du ändrat alternativen nu!?

Jag röstade på "Nej! Förgör och krossa", dvs, jag vill förgöra och krossa alla kinamoppe-trådar, men med de ändrade alternativen så blev det att jag svarade "nej" på frågan "skall det inte vara slutmoppat", vilket alltså betyder att jag vill se fler kinamoppe-trådar :huvet :gnissla :tungan :D

Näää..Har inte gjort nåt.Sitter här och kokar av ilska,går sakta men säkert in i en djup deprission på grund av mopparna från helvetet. :rolleyes:

twinner skrev:
Näää..Har inte gjort nåt.Sitter här och kokar av ilska,går sakta men säkert in i en djup deprission på grund av mopparna från helvetet. :rolleyes:
Måste ha varit någon moderator då, säkert någon jävel som sitter och torrgasar på sin kinamoppe just nu.

Idag körde jag motorcykel, en stor sak på nästan 200 kg som går snabbare än 50 km/h. Det kändes skönt, så det tog bort lite av min moppe-ilska. :) :squid

Lite väl mkt kinamoppe har det varit. SH har drabbats av en kinamoppevåg, en härjning, skulle man kunna säga. Ok om det vore riktiga tävlingsmaskiner, men nja... jag är skeptisk i vilket fall. De får allt hålla sig till OT-delen :smasha :mattias

sgtpepper skrev:
Ja, den är grymt konstig, jag antar att trådskaparen var så förbannad när han skapade den att det blev lite fel :).

Små miniatyrmotorcyklar med små motorer som går i runt 50 km/h, på vilket sätt skiljer sig de från vanliga mopeder, ett fordon som är helt bannlyst här på SH?

Kom inte med några argument om att man minsann kan tävla med pocketbikes och att de därför är sporthojar, folk tävlar i mopperacing också.
Folk som kör minimotos och folk som kör moppar har inte samma attityd, det är väll största skillnaden....

Jag röstar för att dom ska få en egen forumdel.

Vafalls, kunde inte anat att folk var så ilskna på minimotos. Visst jag ser det inte som intressant läsning heller, men att jämnföra det med mopedförbudet känns lite magstarkt. Det är väl inte samma störande mentalitet med i minimoto cirkusen som på moped dagiset?

eller :hihi

Men det är ju för fan ALLTID minst 2 trådar om moppejävlarna på förstasidan.

Jupp, förhoppningsvis är det tillfälligt det här minimotosnacket.
Men varför fixar ni minimotofan inte en egen site?
Som ni ser irriteras 50-60% av snacket.
Sånt struntar man ju inte i om man är normal.

Eller egen forumdel.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back