Nu får det vara slutmoppat!!!!!

Ska det inte vara slutmoppat?

• Antal röstningar
    0

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Som en förkylning har snacket om Minimotos tagit sitt grepp om SH.Jag hatar minimotos,det är inga riktiga hojar,bara leksaker.Ge mig ett SH fritt från moppar.Visa bilder hit och dit!! Alla ser ju likadana ut,samma modell mm.

//Mackan ...Hatisk!! :huvet :huvet :gnissla

Last edited:
Blev inte den där pollen lite knasig? Får nog byta plats på texterna efter ja och nej, annars formulera om frågan..

Ge dom en egen del i forumet och släng ngn del i forumet som används för lite :tummenupp

Äh, med lite tur som kommer alla att ha självdött om ett par veckor. Men tills dess kan de väl få ett eget forum.

twinner skrev:
Som en förkylning har snacket om Minimotos tagit sitt grepp om SH.Jag hatar minimotos,det är inga riktiga hojar,bara leksaker.Ge mig ett SH fritt från moppar.Visa bilder hit och dit!! Alla ser ju likadana ut,samma modell mm.

//Mackan ...Hatisk!! :huvet :huvet :gnissla

Men först så kanske vi skall banna dom som sätter två likadana trådar i samma forumdel? :mad: :gnissla

P@trik skrev:
Ni har ju redan ett.... :7peta

Muahahhaaa! Faan vad jag är kass ibland!! :tungan

Säger som jag brukar: Jag är inte dum i huvudet, jag har bara otur när jag tänker.

Men håll med om att frågeställningen i pollen är knasig, eller är det jag igen som strular.

juha01 skrev:
Men håll med om att frågeställningen i pollen är knasig, eller är det jag igen som strular.
Ja, den är grymt konstig, jag antar att trådskaparen var så förbannad när han skapade den att det blev lite fel :).

Små miniatyrmotorcyklar med små motorer som går i runt 50 km/h, på vilket sätt skiljer sig de från vanliga mopeder, ett fordon som är helt bannlyst här på SH?

Kom inte med några argument om att man minsann kan tävla med pocketbikes och att de därför är sporthojar, folk tävlar i mopperacing också.

Josafan skrev:
Men först så kanske vi skall banna dom som sätter två likadana trådar i samma forumdel? :mad: :gnissla

Nej.... :gnissla Jag tycker det är bra att dom startar flera trådar så problemet blir riktigt uppmärksammat.

Vi borde banna alla med hemmagjord avatar från den där uschliga länken som dök upp för ett tag sedan :fatta!

Allas avatarer ser likadana ut :mad:

:rolleyes:

Långa farbron skrev:
Nej.... :gnissla Jag tycker det är bra att dom startar flera trådar så problemet blir riktigt uppmärksammat.

Vi borde banna alla med hemmagjord avatar från den där uschliga länken som dök upp för ett tag sedan :fatta!

Allas avatarer ser likadana ut :mad:

:rolleyes:

Jaja, ok då, jag var lite gnällig, men vafan...lite ordning på torpet får det väl vara? :rolleyes:

twinner skrev:
Det gick inte att ändra efteråt:=)
Men för fan twinner, har du ändrat alternativen nu!?

Jag röstade på "Nej! Förgör och krossa", dvs, jag vill förgöra och krossa alla kinamoppe-trådar, men med de ändrade alternativen så blev det att jag svarade "nej" på frågan "skall det inte vara slutmoppat", vilket alltså betyder att jag vill se fler kinamoppe-trådar :huvet :gnissla :tungan :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back