nu får det vara nog

Jo det funkar ju till vissdel iaf. Inget ont om storebror eller vad ;)

/Mar

RoLLER skrev:
Jag hade ha en viss förståelse för det när jag bevittnade en MC-krash häromdagen. 2 Ambulanser, 1 ambulanspersonbil, 2 brandbilar, en befälsbil, 1 polisbil och 1 ambulanshelikopter. På plats efter ca 10 minuter.

Nånstans var det faktiskt skönt att se att hela räddningsapparaten faktiskt fungerar.

Psychobiker skrev:
Jag har funderat på att cykla till jobbet ibland, fast då måste jag lägga ett par tusen påe n cykel också, men har lust att skita i det bara av princip, vill inte ge miljömupparna den kredan att man kör mindre för bensinen är dyr, för då vill de bara höja den ännu mer, tills vi inte har några fordon längre.

:tummenupp

Hmm.. din avatar... vadå inga radfyror? Har för mig att gixxer 600 är en sån... :fatta!

Ytterligare en anons om priserna gällane bensinen..

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,627431,00.html

snart är det bara politikerna som har råd att köra till jobbet, ÅÅåå vad i helvete ska dom på jobbet & göra, (så länge dom INTE är MODERATER)..de e ju dom som ser till att VI rediga knegare inte har råd att komma till våran jobb..

så om du är anhängare av ett parti med vissa miljöanknytningar eller en frisk vilja till att säga nej till sänkta skatter på bensinen, JAaaaaa då vill du inte vara i närheten av mig..

(en sak till miljöpartist. de är väll en sån fjant som bor i stan & aldrig varigt på landet.)

Ååååå!!!! jaaa jag är J... trött nu på all S.... J....miljö beskattningar, pengarna går ju ändå inte till något miljöarbete, helt omöjligt.. inte med dom summerna, för då borde vi bott i GUL & ÄNNU GRÖNA SKOGAR.

ytterligare en bra grej med att ha mosad fot, slipper tanka bilen nu..

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025