Nu får det vara nog!!!!!

Man brukar säga att människans största drift är sexualdriften. Det gäller dock ej svenskar. Här är det avundsjukan.

viva le Roi

Jag tycker bara att om man inte gillar att folk ska leva på soc så kan man inte acceptera att vissa privilegierade gör det. Kan ju säga att jag ersatt kungen mot mohammed som jobbar som städare alla dagar i veckan, mohammed i detta fallet tillför något till landet.

Vill ni fördjupa er i era kunskaper om kungahuset så börja med
denna historia om Gustav V. Hans majestäts olycklige Kurt
V Gurra gillade snygga pojkar:D

KGK: Lätt att förknippa det som kostnad för bröllopet... men icke, det är för kringkostnader som extra polisbevakning osv osv osv.
Det är en kostnad som de haft med i budgeten de senaste 7åren om jag inte missminner mig.

Var det inte Kung Karl-Johan eller nåt sånt som kvittade statsskulden mot att tronen skulle ärvas inom familjen... undrar vad det skulle vara värt i dagens pengar?
Men nej, det är roligare att påstå att kungahuset är parasiter. *suck*

Fast vår kung kan han aldrig bli.

Blir han inte det när han gifter sig med vår blivande drottning? Varför blev annars Drottningen just drottning när hon gifte sig med vår fule kung?
Jag skiter i vilket iofs, men morfar vänder sig väl i graven när jag säger att jag föraktar kungen :D Han jobbade åt kungen i hela sitt liv och var man inte för monarki så kunde man lika gärna fly landet...

Dee_Cati: Nej, han blir inte kung, han blir prins. Kungatiteln slår högre än drottning och det är inget du gifter dig till i Sverige utan något du bara kan ärva.

Drottninggemål kallas han om jag inte mins fel, och han får titeln Prins.

Är man ledsen över kostnaden för bröloppet kan man välja att se det hela som en vinstaffär om prognoserna om den ökade omsättningen slår in. Tyckte mig läsa 2,5 miljarder i ökad handel, det ger väl i runda slängar cirka 1,5 miljarder till statskassan i skatteintäkter. Det täcker appanaget många år framöver.

KGK: Lätt att förknippa det som kostnad för bröllopet... men icke, det är för kringkostnader som extra polisbevakning osv osv osv.
Det är en kostnad som de haft med i budgeten de senaste 7åren om jag inte missminner mig.
Jag kommer osökt att tänka på fakturan som polisen skickade till Bike Meet för bevakning.

Dee_cati: Det är precis som Trineo säger. Dock blir han väl inte prins per automatik utan endast om CG vill det. Jag tror SSB är inne på rätt spår men att det snarare är prinsgemål han kommer kallas. Hur perverst det än låter att drottningen ligger med prinsen.

Helt klart är det en extra kostnad i och med bröllopet, alltså ingår kostnaden i bröllopet, eller hur menar du?

Last edited:
Jag tycker bara att om man inte gillar att folk ska leva på soc så kan man inte acceptera att vissa privilegierade gör det. Kan ju säga att jag ersatt kungen mot mohammed som jobbar som städare alla dagar i veckan, mohammed i detta fallet tillför något till landet.

:trött :trött :trött :trött Dina uppenbara provokationer är ju löjliga :rofl

Kul för den där liraren att komma in i värmen till slut.

:Snyft Vad fina dom är tillsammans :gråta
[YOUTUBE-ID]qUzCe_ovqa0[/YOUTUBE-ID]

Huvudet på spiken !

Å folk som klagar över kostnaderna, borde nog fundera ett varv till...

Jag brukar vara en bitter jävel, men jag är faktiskt glad för deras skull!
Bakom allt kraffs & fina fasader är dom ju bara två människor....& dom verkar ju trivas ihop.
Kan inte vara så jävla lätt att anpassa sig till den miljön för Daniel.
Sen är det ju faktiskt bra för vårt land, bland annat ekonomiskt, tänk på allt kraffs som kommer säljas i turistbutikerna!

Lägg av nu föffaan. Kungahuset är ju jättefint! Och ger jättebra reklam för Sverige.
Det här är viktigt! Och romantiskt och allt.

På aftonbladet:

Vem tycker du ska betala för bröllopet?
Ställningen just nu:
Kungen (68.8 %)
Staten (7.8 %)
De får dela på notan (23.4 %)

Än vem som officiellt betalar för kalaset så är det ändå staten som får stå för det. För inte har kungen trollat fram sina pengar! :huvet

Kungen vilken lirare...

[YOUTUBE-ID]XDvJxitMWRE[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!