Nu får det vara nog!!!!!

Det var på tiden! :tummenupp
Så många år som de sprungit och smusslat med det självklara, måste vara skönt att äntligen få kunna vistas offentligt tillsammans. :kiss

av någon anledning tycker folk det är ok att just dom lever på det men ingen annan...jävla pack är de iaf!!

Man brukar säga att människans största drift är sexualdriften. Det gäller dock ej svenskar. Här är det avundsjukan.

viva le Roi

Tycker dom är ganska lika... Boxer Robert och Daniel :D

Bifogat

• Danielw.jpg
    Danielw.jpg
    18.2 KB · Visningar: 52
  • boxer-robert.jpg
    boxer-robert.jpg
    52.8 KB · Visningar: 51
Republikanska Föreningen. Bli medlem nu!

Ähhh, var glada att vi har ett kungahus istället, särskilt som kungen är motorintresserad. Utan det intresset hade vi nog haft ännu mindre möjligheter till racing och annat skoj!

Är ni trötta på skiten nu?? bröllopet ska vara nångång 2010 sen kommer hon säkert bli gravid och sen är mediecirkusen i full gång igen:huvet

Det är bara att slänga ut tv´n o på med starka solglasögon när man närmar sig ett ställe som säljer kvällspress.

Nu är ni väl lite väl negativa? Jag tycker det är kul att vi är en monarki, det drar dessutom turister som har pengar.

Jag håller med om att det var ett jävla tjat om den där förlovningen. Den fuckade upp min tv kväll totalt.

Jag brukar vara en bitter jävel, men jag är faktiskt glad för deras skull!
Bakom allt kraffs & fina fasader är dom ju bara två människor....& dom verkar ju trivas ihop.
Kan inte vara så jävla lätt att anpassa sig till den miljön för Daniel.
Sen är det ju faktiskt bra för vårt land, bland annat ekonomiskt, tänk på allt kraffs som kommer säljas i turistbutikerna!

Det är väl jättekul för dem.

Personligen bryr jag mig ungefär lika mycket som när någon annan jag inte känner förlovar sig.

Come again?

Men man blir ju så jävla upprörd! Hur kunde dom!?

Fyfan, han är inte värdig nog att få vara vår KUNG!!! :mad:
Han fattar väl att betjänten ska rätta till hans byxor åt honom :dummer

Jävla snobberi helt enkelt. Alla snobbar är dumma i huvudet. Så är det.

Fyfan, han är inte värdig nog att få vara vår KUNG!!! :mad:
Han fattar väl att betjänten ska rätta till hans byxor åt honom :dummer

Jävla snobberi helt enkelt. Alla snobbar är dumma i huvudet. Så är det.
Fast vår kung kan han aldrig bli.

Det är väl alltid trevligt när människor hittar varandra men när andra gör det slipper man ju uppleva all hysteri kring det. Betalar de ståhejet ur egen ficka som alla andra är jag nöjd.

Det bästa med hela cirkusen är den ypperligt pikante mannen från Monarkins vänner eller vad den lilla sekten hette. Han förklarade med gråten i halsen att det inte var önskvärt med en man av folket. "Främst borde hon ha sökt en europeisk prins, men en adelsman från Europa eller i sista hand en adelsman från Sverige hade också funkat."

Och jag håller absolut med. Om vi nu ska ha lite monarki skall den ju OSA av inavel. Nu får de para ihop Madeleine och C-P istället.

Ärligt talat, börjar inte kungen se lite sliten ut? Det är nog dags att han får en efterträdare som våra gamla tanter får dregla över istället.

kungen1.jpgdaniel1.jpg

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!