Nu e det krig..

Köp en konservburk och en förpackning med gula (torra) ärtor. Öppna burken på FEL sida (undertill). Häll ut innehållet och diska ren burken. Fyll upp burken med ärtorna. Lägg pappskiva över öppningen och vänd på burken. Placera den på någons skrivbord och dra sen bort pappskivan.

Det blir jättekul sen när någon lyfter på burken. De där ärtorna studsar/rullar ganska långt. Ganska harmlöst, men skitkul.

Jag gjorde ett jävligt kul "bus" med en dam jag känner en gång.
Det råkar vara så att den här damen gärna drar sig till ungtuppar och jag råkar vara en hejare på mailservrar.

Så vad jag gjorde var att jag tog mig in på en lokal mailserver som jag förfogade över och knåpade ihop ett mail som såg ut att komma ifrån <bengt.olsson@polisen.se> (det går att fejka avsändar-adress) och i mailet skrev jag att polisen hade fått in en anmälan om sexuella trakasserier, sexuellt ofredande, sexuellt umgänge med minderårig (och några andra punkter, minns inte alla nu), och att ärendet kommer att lämnas till åklagare inom kort. Det stod oxå information om att polisen beslagtagit chat loggar från hennes internet operatör (ComHem) som kommer att användas som bevismaterial tillsammans med offrens egna utsago.

Dessutom ville denne polis informera om att de begärt att damens internet anslutning skulle spärras hos operatören (och alla andra operatörer).

Jag skrev detta mail på ett bevisligen ganska övertygande sätt för nån dag senare fick jag reda på att damen ifråga hade kontaktat sin advokat och börjat lägga upp ett försvar! :tummenupp

Tydligen hade inte damen bara rent mjöl i påsen :tungan

Jag kan hjälpa dig iscensätta nåt liknande om du vill skrämma skiten ur honom...möjligheterna är oändliga. (jag har gjort fler såna här bus, hojta om ni vill höra de andra)

Ta en ballong, blås upp den eller fyll med vatten (valfritt).
Lägg den på ett fat och smeta in med grädde och lite annat krussidull.
Sedan bjuder du chefen på fika.
Se bara till att han "skär" första biten.

Har chefen en sån där snajdig vattenbehållare på rummet kan du vända på den och stoppa i ett par guldfiskar och sätta tillbaka.

Om han har en kulmus så kan man tejpa "rullarna" på insidan av musen. Koppla om hans headset om han har ett.
Spegelvänd hela hans kontor, det brukar ta tid så det är bäst om personen är på semester.
Fyll hans kontor med stolar.

Varför inte slå på stortrumman och döda honom?

:)

Eller bara invalidisera honom, typ ryggknäck.

En annan variant är ju att glida in på hans kontor i extrem kort kjol och lura honom så han tror att han ska få ligga. Sen när han får ner byxor och småbrallor så är det bara att rycka fram ett fabriksnytt Stiga Femstjärnigt pingisrack (som du fixat i förväg) och serva honom på kulpåsen. Se till att få bra skruv.

En variant om man kan är att byta tangentbordslayout till t.ex. Svorak. Fruktansvärt kul när man ser hur personen i fråga försöker skriva men hur han än gör kommer fel bokstäver fram på skärmen. Görs med fördel på folk som inte är så jättehaj på datorer...

En variant om man kan är att byta tangentbordslayout till t.ex. Svorak. Fruktansvärt kul när man ser hur personen i fråga försöker skriva men hur han än gör kommer fel bokstäver fram på skärmen. Görs med fördel på folk som inte är så jättehaj på datorer...

hahhaha vad kul..
nä han e ingen hejare på datorer.. han har fortfarande inte lyckats få bort bögporr mappen HAHAHAHAHAHAHAHA
och roligt nog skyller alla på alla.. så det e ju absolut inte jag som gjort det:D :D :D

När han är ute ur sitt kontor så har du chansen att göra som följande :

1. På hans dator så trycker du på Shift/print scr på skrivbordet
2. Klicka på kör under startmenyn och skriv Mspaint ---> ok
3. I mspaint trycker du ctrl + v och spara som "någonting lätt att komma ihåg" på skrivbordet
4. Högerklicka på skrivbordet och ta bort "Visa skrivbordsikoner"
5. Öppna egenskaperna för skrivbordet och välj nu den bild som du sparde som bakgrundsbild.

Sitt och vänta på svordommar och andra läten som bör komma från vederbörande när han fösöker öppna nåt med hjälp av en skrivbordsikon....kan bli ett och annat hetskt samtal till helpdesken osså :hihi

När han är ute ur sitt kontor så har du chansen att göra som följande :

1. På hans dator så trycker du på Shift/print scr på skrivbordet
2. Klicka på kör under startmenyn och skriv Mspaint ---> ok
3. I mspaint trycker du ctrl + v och spara som "någonting lätt att komma ihåg" på skrivbordet
4. Högerklicka på skrivbordet och ta bort "Visa skrivbordsikoner"
5. Öppna egenskaperna för skrivbordet och välj nu den bild som du sparde som bakgrundsbild.

Sitt och vänta på svordommar och andra läten som bör komma från vederbörande när han fösöker öppna nåt med hjälp av en skrivbordsikon....kan bli ett och annat hetskt samtal till helpdesken osså :hihi

hahaha ja jag gjorde så.. men la dit en mapp som hette BÖGPORR..
hahaha blev ganska mycket skratt på kontoret hahahaha
och han vet inte hur han ska få bort den hihihi

herregud.. jag vill också jobba på kontor å kunna blaja halva dagarna

3002144 Ta en tom förpackning utav ngn kartong, typ kalaspuffar-variant, se till så att kartongen är tät upp till. (köp gärna ett nytt kalaspuffs-paket) skär bort undersidan av kartongen och ta ur innehållet. Fyll sedan kartongen med mängder utav gula ärtor, använd sedan en kartongbit som "lock" medans du vänder tillbaka paketet på "rätt köl", ställ ned paketet på den "drabbades" skrivbord, dra sedan försiktigt bort "kartong-locket" så att skrivbordet blir dess nya "botten". Gå sedan in på ditt rum och invänta ljudet utav "WOOOOSSSCCCHHH".....
Det är svårt att hålla god min när personen ifråga kommer inspringande..
du menar såhär? ;)

Köp en konservburk och en förpackning med gula (torra) ärtor. Öppna burken på FEL sida (undertill). Häll ut innehållet och diska ren burken. Fyll upp burken med ärtorna. Lägg pappskiva över öppningen och vänd på burken. Placera den på någons skrivbord och dra sen bort pappskivan.

Det blir jättekul sen när någon lyfter på burken. De där ärtorna studsar/rullar ganska långt. Ganska harmlöst, men skitkul.

Har du en Mobil med blåtand? I sånnafall så pluggar du i en blåtandssändare i hans dator och sen kör du remotedesktop eller vad det nu heter... svinlätt om du har en SonyEricsson lur iaf.

Sen sitter du bakom hörnet och styr hans mus med joysticken på din mobil.... Skitkul jag har provat då min sambo satt med sin dator... hon började härja om kapningar/virus............ :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman