Nu blir DOM(tm) aina också!

mini-knutten blir stannad av "ainan" om 15 år under en tur på en av enda fortfarande bensindrivna motorcyklarna:

Ainan: Men abou, ditt reg.plåt e ju fett keff!

mini-knutten: Oj, den måste nog ha blåst av!

Ainan: Babblish! Langa över cash, jalla jalla!

mini-knutten: När jag var ung var iallafall polisen trevlig...

Ainan: Käft din jävla Sued innan jag fakkar dig och knullar din mamma!

Skit bra idé! Locka förortsungar utan svenskakunskaper och dålig attityd till polisyrket, kommer säkert att förbättra allmänhetens syn på Polisen! :tummenupp

Herregud. Jag finner inga ord för nått så korkat, men allt är väl möjligt i PK sverige.

Hej hej alla snälla ghettoungarna här kommer vi i ainan blir ni snälla nu :pannkyss

Edit: jag såg att dom inte skulle åka med den och tur var väl det

Last edited:
mini-knutten skrev:
2366647
Skit bra idé! Locka förortsungar utan svenskakunskaper och dålig attityd till polisyrket, kommer säkert att förbättra allmänhetens syn på Polisen! :tummenupp

Shit, har du någonsin satt din fot i en förort? Om inte så kan jag tala om att varenda jävel är kriminell där och talar blattiska... det finns inte en enda ärlig person, bara en massa råpuckon som inte fattar bättre. Tur att man inte bor där :jäs

Nästa steg blir kanske att ha R1or som snuthojar för att locka sporthojare till polisyrket... :rolleyes:

Santo skrev:
2366733 Shit, har du någonsin satt din fot i en förort? Om inte så kan jag tala om att varenda jävel är kriminell där och talar blattiska... det finns inte en enda ärlig person, bara en massa råpuckon som inte fattar bättre. Tur att man inte bor där :jäs

"Förorts"-ungar var inte min beskrivning utan citerat från hemsidan :tummenupp

"Dålig svenska" behöver jag väl inte justifiera?

"Taskig attityd", jag är fördomsfull :fakta

Men snälla, låt inte detta förvandlas till ytterliggare än tråd där jag får skit för att ha åsikter om vad som försigår i Rinkeby, Rosengård & co. Sånt kan du ta via PM om du vill tracka lite :pannkyss

mini-knutten skrev:
2366647 mini-knutten blir stannad av "ainan" om 15 år under en tur på en av enda fortfarande bensindrivna motorcyklarna:

Ainan: Babblish! Langa över para, jalla jalla!

Rättelse :rolleyes:

mini-knutten skrev:
2366795 "Förorts"-ungar var inte min beskrivning utan citerat från hemsidan :tummenupp

"Dålig svenska" behöver jag väl inte justifiera?

"Taskig attityd", jag är fördomsfull :fakta

Men snälla, låt inte detta förvandlas till ytterliggare än tråd där jag får skit för att ha åsikter om vad som försigår i Rinkeby, Rosengård & co. Sånt kan du ta via PM om du vill tracka lite :pannkyss

:skrattaåt :pannkyss Ok då... men tracka via PM e inte min stil. Vi kan väl säga så här då; det finns de personer som är uppvuxna där och som är mycket lämpade för polisyrket. Dessa har en stor fördel av detta för att kunna jobba i dessa områden. Det är ju dem denna kampanj ska rikta sig mot, inte smågangstrarna.

Santo skrev:
2366827 :skrattaåt :pannkyss Ok då... men tracka via PM e inte min stil. Vi kan väl säga så här då; det finns de personer som är uppvuxna där och som är mycket lämpade för polisyrket. Dessa har en stor fördel av detta för att kunna jobba i dessa områden. Det är ju dem denna kampanj ska rikta sig mot, inte smågangstrarna.

att locka de lämpade till polisyrket genom att skriva "Aina" på motorhuven låter ju som en genial idé! Let's face it, det här är enbart en billig och ineffektiv PR-kampanj som syftar till att stoppa vissa invånare i vissa förorter att kasta stan på radiobilarna då de väl åker igenom.

lorkan skrev:
2366988 Hahaha. Jag höll på att dö, är den kvinnliga polisen verkligen på riktigt? :hihi :rofl

Jo tyvärr, hon verkar dessutom vara länspolismästare! Har aldrig haft någonting emot kvinnliga chefer men hon verkar nå upp till alla fördomar man har! :näsblod

lorkan skrev:
2366988 Hahaha. Jag höll på att dö, är den kvinnliga polisen verkligen på riktigt? :hihi :rofl

Inte bara är hon på riktigt utan också högsta hönset typ i stockholms poliskår, länspolismästare... Helt underbart...

"nu tycker jag att vi alla ställer oss upp och sjunger; "We shall overcome"..."
Kommer ni ihåg vilken stjärna som testade den varianten för att bygga broar mellan förort och innerstad för "ett par" år sen...
Jag älskar politiker med verklighetsuppfattning!!

VI SATSAR PÅ VÅRA MEST KRIMMINELA OMRÅDEN. Ja genom att uppmuntra skiten... Fan kan dom inte tänka så med fortkörning också? Alla kör förfort så vi höjerhastighets gränsen.

mini-knutten skrev:

:D :D :D :D :D :D :D

mini-knutten skrev:
2366647 mini-knutten blir stannad av "ainan" om 15 år under en tur på en av enda fortfarande bensindrivna motorcyklarna:

mini-knutten: så får väl inte en polis säga?

ainan: vafan mannen vad sa du om min mamma?
*sprak* ey len killen här e våldsam å sånt vettu
skaffa värsta förstärkning mannen han ville cutta mig och jiddra skit om min morsa.

:arsele

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...