MC ska bli gratis.
och presis som andra säger, det riktigt sjuka är att de ska beskatta lederna, E6 E20, va det även R40? minns inte om den va med
för mig som bor i partille betyder det att jag endast kan åka österut, ska jag söderut eller norrut ska jag betala trängelavgift till gbg stad!, även om jag ska nån helt annan stans, fan helt sjukt...
Sen namnet, trängselskatt.. sånt BS!, jobbar skift så är ledig långa perioder, brukar vara inne i stan och handla och fixa ärenden mitt på dagarna, kan man fritt glida omkring ensam på 3filiga lederna, utom vid lunchrushen 12-13 och såklart efter 16 när folk ska hem, men undviker de tiderna, endå ska jag betala trängselskatt!?!? vilken trängsel då????
Brukar undvika att åka in till gbg på helger, för då e det alltid mycket trafik, söndagsbilister köer och skit, men då ska det minsann vara gratis, ingen trängselavgift.. men när gatorna är tomma under arbetstid vardagar då ska man minsann betala.
E förbannad på sånna jävla idioter som styr, roligt är också att de ska införas för att bekosta nån ny jävla tågtunnel?!?!?!?, men HALLÅ!?!?!? jag åker inte tåg, jag har BIL!, ska jag som kör BIL, som redan är statens absolut största inkomstkälla, ska jag med min bil, även betala för tågresenärerna nu??? (mer än vad vi redan gör i subventioner)
och dessutom räknar de med 10år innan tullstationerna betalat sigsjälva.
Altså ska intäkterna i 10år framöver gå för att betala tullarna, sen efter 10år ska de bekosta nåt jävla tåg.
blir ju förbannad