...så kanske dom börjar fatta att dom inte kan köra över folket hursomhelst i alla frågor...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...så kanske dom börjar fatta att dom inte kan köra över folket hursomhelst i alla frågor...
2013 tidigast tror jag dom sagt..
blir till att köra mc,cykel,atv,gräsklippare,permobil mm så man slipper skiten...
ett annat knep som sthlm folket kom på va en typ keps ovanför regplåten på bilen framtill så att kameran inte fick någon bild på plåten...vips!!!ny lag som sa att man inte fick skymma sikten raktuppifrån på regplåten....denna j-vla skitregering och för att inte prata om den där j-vla pisstanten Maud som borde dränkas i säveån.
Nä lite j-vla revolt i samhället behövs nog.....lamslå alla leder och betydellsefulla sträckor med lastbilar i en vecka minst...så kanske dom börjar fatta att dom inte kan köra över folket hursomhelst i alla frågor...
Det är väl snarare Göteborgs kommun (som styrs av S) som beslutat om trängselskatten?!2013 tidigast tror jag dom sagt..
blir till att köra mc,cykel,atv,gräsklippare,permobil mm så man slipper skiten...
ett annat knep som sthlm folket kom på va en typ keps ovanför regplåten på bilen framtill så att kameran inte fick någon bild på plåten...vips!!!ny lag som sa att man inte fick skymma sikten raktuppifrån på regplåten....denna j-vla skitregering och för att inte prata om den där j-vla pisstanten Maud som borde dränkas i säveån.
Nä lite j-vla revolt i samhället behövs nog.....lamslå alla leder och betydellsefulla sträckor med lastbilar i en vecka minst...så kanske dom börjar fatta att dom inte kan köra över folket hursomhelst i alla frågor...
Hade vi haft en fungerande lokaltrafik så kunde det funnits någon rim och reson i det.
Sen har ju dom fixat så det är omöjligt att åka någonstans utan att betala,även om man inte ens tänker på att röra sig i centrum.
Jag kommer aldrig mer att klaga på Göteborgs lokaltrafik efter att ha flyttat till Gotland. här är den typ inte existerande. som bäst går bussen 1ggr i timmen och bara till 22 tror jag det är. vad lyxigt man tycker det är i Götet nu när man kommer hem ibland![]()
Det ENDA positiva med trängselskatten är att folk börjar samåka, vilket resulterar i mindre utsläpp och mindre köer.
resten är bara skit :/
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden