Nu blir det ny hoj 2010

Hej,

Tror att jag har en platta för stödlager liggande till gsxr motor, låt mig återkomma efter helgen, eller skicka ett PM
 
Kent i Eskilstuna som jag köpte den av var ju polare med dig sa han.eller?
Till mig sa han att den var byggd -96 och att den hade EM vinst och Europa rekord -98, men nu har jag tagit reda på att den är byggd i slutet på 80 talet och att den inte kört EM och tagit något rekord...(Faan att man alltid får reda på det efter åt)
Nu svarar han inte då man ringer, för jag ska ha avgasmuffarna för sidewindersystemet!!!!
Men 1428 Pro Stock motorn åker i och designen blir en ögonfröjd efter nylacken och :bananamotivlacken.
Jag kommer att åke TEB/EB eller SCB 2010.

Hej peter !
Jo "polare" Vi gick i samma skola i slutet på 70 talet, och dom senaste åren har jag träffat honom på kjula tävlingarna.
anledningen till att jag ställde frågan var att jag hade fått uppfattningen att hoj skulle vara nyare en den såg ut att vara.
Hoppas det ordnar sig med delarna du skulle få med.
Björn
 
Okej, :tummenupp då siktar du på att åka pro stock redan till sommaren om du får tag i en 1640 då?
 
:bananaDenna sommar 2010 kommer jag att åka EB/TEB för att det är ett stort steg från SGB till Pro Stock så det får bli mitt emellan nästa år!
Jag har ju mina döttrar att sporra som oxå kör...

Vilken klass kör du i?
Hur många kusar har du i din 1428?

Nej min motor är ganska klen bara 180hk på slangen.

Blev lite nyfiken bara, hur fort har chassiet gått tidigare?
 
Google Translate

Jag har en hel Suki GSX 1428 ccm SGB att säljas från 5,9 till 9,2 med MDS motorerna igång säljs tillsammans
+ GSX 1150 motor standard med prostock topplock + 1570 ccm och särskilda vev och 44 mm lectron FBG + en massa delar säljs tillsammans
skriv PM
 
inge östhagens gamla motor hmm är det inte en standard topp portad o hm inte så stora ventiler på den motorn??
 
Snälla RPM lover och M.I.R läs tråden från början om ni ska opponera er....Det står 2denna motor" men skriver jag att jag ska köra PS med detta koncept?
Nej, jag ska ha tag på värre saker då.
Jag ska ju åka SCB,EB eller TEB....

nä kände igen motorn bara o en genomgång o fintuning så blir det nog bra o har inte pratat PS utan tror blir kanon i de klasserna du tänkt köra :tummenupp :tummenupp
 
hej.
Denna cyckel köpte jag en motor ifrån våren 1998.
motorn var på 1327cc och ägaren då var Robert Nilsson ifrån norrköping.
betalade då 15000 kr mycket penngar på den tiden.

jag har bilder på denna hoj som är taget den 10 december 1999 då var jag var ner och tänkte köpa denna hoj av robban då.
jag kan skana av det kort jag har på denna hoj om intrese finnes.?
Säsongen 1998 var inte denna hoj alls konkorens kraftig på grund av att chacit var då fåråldrat.

får värkligen hoppas att det är uppdaterat efter denna säsong.

Vi hade då 254 hk i motorn och körde då 8,173 på mantorp.
tror jag har en datalog hemma med en runda som vi åkte 8,052 på mantorp 1997.

med den motorn du nämde på 1230cc .

h. jocke/åland.
 
Last edited:
hej.
Denna cyckel köpte jag en motor ifrån våren 1998.
motorn var på 1327cc och ägaren då var Robert Nilsson ifrån norrköping.
betalade då 15000 kr mycket penngar på den tiden.

jag har bilder på denna hoj som är taget den 10 december 1999 då var jag var ner och tänkte köpa denna hoj av robban då.
jag kan skana av det kort jag har på denna hoj om intrese finnes.?
Säsongen 1998 var inte denna hoj alls konkorens kraftig på grund av att chacit var då fåråldrat.

får värkligen hoppas att det är uppdaterat efter denna säsong.

Vi hade då 254 hk i motorn och körde då 8,173 på mantorp.
tror jag har en datalog hemma med en runda som vi åkte 8,052 på mantorp 1997.

med den motorn du nämde på 1230cc .

h. jocke/åland.

Femton tusen det är väl inte mycket för en takmålare.....:D:D:D
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top