bullysmile
Killing time? time kills you!
Jo håller med om bakdelen, men tyvärr sätter ekonomin käppar i hjulet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tackar
snackar du om magkåpan eller buggscreen:en?
hade lite funderingar att lacka om hojjen sen insåg jag att jag inte kommer bli så glad om jag lägger den på backen. Detta är ju färgkombon som zx10r 2008 kör på kawan så jag behåller den nog denna sommar men lite skönhetsfel.
Aha iq fiskmåsvarning på mig. klart jag vet vad en framskärm är, jo kan hålla med, får nog ta och kapa lite på den. inget jätte projekt direkt.
Ser bra ut...
Den blev lite rå med den där framlyktan......
Jag tycker personligen Kawasakis Z1000/ZX6-R baken passar till alla hojar och är assnygg oavsett var den sitter.
Jag tycker personligen Kawasakis Z1000/ZX6-R baken passar till alla hojar och är assnygg oavsett var den sitter.
Mkt snyggt bygge! Undrar bara om du var tvungen att höja tanken så mkt i framkant ?
Mkt snyggt bygge! Undrar bara om du var tvungen att höja tanken så mkt i framkant ?
Det du skall söka på är:Kollar om jag hittar nåt på ebay.com vet nån vad jag ska söka då min engelska är kass.
Nån som har erfarenhet av att beställa dessa grejer från ebay?
Det du skall söka på är:
fairing
fairings
plastics
Sen är det ju en viss risk med ebay. Det går inte att sticka under stolen med.
Kolla upp hans tidigare auktioner och vilket betyg personen/affären har. Det brukar ge en hint om hur seriös han är. Givetvis betalar man med paypal och inget annat.
Mjna..tyckte det såg ut att vara så stort tomrum mellan tanken i framkant och ram, tänkte att du kanske hade höjt den lite om du lagt emellan andra vajrar/kablar o dylikt, men det kanske är det avståndet original, har ja inte tänkt på...
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |