Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nu ligger dom på en 15e plats och allt verkar flyta på
Inhopparen RJ kör tydligen som en demon![]()
Jobbar ju nuska inte du vara där och skruva/tanka???

Kördes racet redan idag?Slutade på en 14e till slut, racerapport (med film) kommer senare![]()
Hemma igen!Japp, var egentligen meningen att racet skulle gå på Sviestadbanan, men eftersom den banan anses behöva säkerhetsförbättringar (?) så blev det så att racet kördes på Mantorp idag. En liten nödlösning gissar jag.
Det händer väldigt sällan, ja nästan aldrig att jag behöver läsa liknande siffror på min 600:a... Sturup var det ja, låter ju nästan likadantRacet skulle egentligen ha gått på Sturup inte Sviestad om jag förstod saken rätt.
Nåja, lugn och fin nu! Det som kanske imponerade mest var bromsarna, bra bett och mycket bra känsla. Sedan fanns det ju andra saker som var mindre bra, behöva hålla in kopplingen när man skall starta lever vi inte på 2000-talet...köra en riktig hoj
När man har så mycket effekt att leka med så är det viktigt att man är väl förberedd när vidunret snurrar igångSedan fanns det ju andra saker som var mindre bra, behöva hålla in kopplingen när man skall starta lever vi inte på 2000-talet...

Olle olyckaRoligare att klippa denna film iaf jämfört med förra misärrullen!
, annars blir det så tråkig läsning.|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!