Nu åker jag till Borås!!!

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Nu åker jag snart en liten tur till Borås!!!
Ska bara komma ner till Er och kolla läget lite.
Någon av Er som ska ut?
Stoppa mig i så fall, så kan vi tjöta lite, man vill ju gärna se vad Ni e för typer... hehe.. :hihi

Ska bara ut och övningköra idag hade jag tänkt :)

Kommer iofs inte att åka runt "inne" i stan, ska ut mot dalsjöfors och hämta lite prylar bara...

Fan va alla vill åka nu i borås nu då... för en vecka sen så ville inte en kotte köra.. nu är jag 40 mil ifrån borås och här uppe finns det inte en jävla kotte som vill åka.

jaja.. får väl trösta mej med bankörning måndag,tisdag.

:tungan

ADHD sightings today, bägge mtt inne i stan:
1 en blå-vit gixxer 1000.. killen hade bara jeans och tröjja.. undrar vem :rolleyes:

2 en grön-blå kawa som cruisade runt.. svart skinställ..

hälsad på er bägge men va fan.. ingen hälsa tilbaks.. har ni nåt emot trashiga hårdrocks punkare :tungan

har aldrig saknat min hoj såhär mycket :4skrika

sven666 skrev:
1 en blå-vit gixxer 1000.. killen hade bara jeans och tröjja.. undrar vem :rolleyes:

hälsad på er bägge men va fan.. ingen hälsa tilbaks.. har ni nåt emot trashiga hårdrocks punkare :tungan

ja såg oxå gixxern men vet inte vem de e... parkerade utanför knalleköket å där stog en å annan båge me... nån som ska ut imorgon??

sven666 skrev:

Kawan va jag!!!
Enda stället jag såg en blå-vit gixxer 1000 var i korsningen en bit från Almåsgrillen, vet inte vad gatan heter. Ganska nära centralstation kom från Alingsås och svängde vänster ner mot Knalleland. När jag stod och väntade på att mötande trafik skulle försvinna kom det en gixxer 1000 bakom och körde rakt fram, men han hade nog skinnställ...??? eller? Jag hann inte heja innan han var förbi, och tror inte han hejade heller. Men jag såg ingen mitt inne i stan, var var det nånstans? :va Eller åker jag runt och blundar? :4skrika
Jag tror jag hälsade på alla hojar jag mötte i alla fall.

Synd att inte någon av Er var ute.. :(

Nån som ska åka imorgon förmiddag då???
Jag tänkte åka lite, men ska va hemma igen ca kl 15.
Kan tänka mig att åka till Borås igen ifall nån av er ska åka.
Nån av Er ska väl ändå ut va?

Niclas

sven666 skrev:
Var var du nånstans när du hejade på mig då?
Var e din hoj?

lord skrev:
Kawan va jag!!!
Enda stället jag såg en blå-vit gixxer 1000 var i korsningen en bit från Almåsgrillen, vet inte vad gatan heter. Ganska nära centralstation kom från Alingsås och svängde vänster ner mot Knalleland. När jag stod och väntade på att mötande trafik skulle försvinna kom det en gixxer 1000 bakom och körde rakt fram, men han hade nog skinnställ...??? eller? Jag hann inte heja innan han var förbi, och tror inte han hejade heller. Men jag såg ingen mitt inne i stan, var var det nånstans? :va Eller åker jag runt och blundar? :4skrika
Jag tror jag hälsade på alla hojar jag mötte i alla fall.

Synd att inte någon av Er var ute.. :(

Nån som ska åka imorgon förmiddag då???
Jag tänkte åka lite, men ska va hemma igen ca kl 15.
Kan tänka mig att åka till Borås igen ifall nån av er ska åka.
Nån av Er ska väl ändå ut va?

Niclas

ja körde utan ställ men me en brun skinnpaj så de kan vart ja för ja fyllde på lite luft i däcken på lugnets å ja stöga endel i stan men såg inte mer än några glidare... de brukar ju inte bli varmt förrän efter 12... vi får helt enkelt se imorgon men på eftermiddagen ska ja ut iaf!!

sven666 skrev:
stog å väntade på bussen utanför mcdonalds inne i stan typ..

min hoj ligger fortfarand i bitar :mad:
Minns inte att jag sett dig heja...
Men å andra sidan brukar jag inte heja på andra än hojåkare, som åker på sin hoj. Hade jag sett dig hade jag vara trott att du va en groupie..hehe..
Jaja, men vi kommer säker att mötas så småningom, så då vet man ju sen vem man ska heja på.

Ska du plocka ihop din hoj snart då?

lord skrev:
Minns inte att jag sett dig heja...
Men å andra sidan brukar jag inte heja på andra än hojåkare, som åker på sin hoj. Hade jag sett dig hade jag vara trott att du va en groupie..hehe..
Jaja, men vi kommer säker att mötas så småningom, så då vet man ju sen vem man ska heja på.

Ska du plocka ihop din hoj snart då?

såfort lackeraren gjort klart sitt så ska ni få se på åka :hihi

förhoppningsvis tills nästa helg.. *hoppas*...

det är en Gixxer 1000 blåvit.. som går i stan! han ör inte reggad här.. och han är inte direkt sugen på att umgås heller... sökte kontakt med han för ett tag sen .. men han ville inte stanna utan jag tror att det är en rejäl poser.. har sett han förut med en fireblade.. tror jag? :rolleyes:

MCB: nu får du fixa den där ZZEEBEEÄÄRREN.

Faaan, tror ni jag har gasarångest eller... lord ringde och skrävlade och skröt om hur gött det var att åka... då satt jag i bilen och våndades... nä sug min feta säger jag! :D vill ju också ha min hoj... just nu är den 10 000 m upp i luften på väg från japan tydligen :gnissla (hoppas inte planet störtar)

/F

Chille skrev:
det är en Gixxer 1000 blåvit.. som går i stan! han ör inte reggad här.. och han är inte direkt sugen på att umgås heller... sökte kontakt med han för ett tag sen .. men han ville inte stanna utan jag tror att det är en rejäl poser.. har sett han förut med en fireblade.. tror jag? :rolleyes:

får vä komma åkandes hela ADHD å lära han veta hut :arsele :hihi

om McB har lite TID över tycker jag att han skall ta sig iväg och spana cebeärr...

tid är som bekant pengar...? :D

ursäkta tråkiga skämt.. är bara lite ledsen för att jag åker fyrhjuligt hela dagarna..

/F

Chille skrev:

Han kanske bara e rädd för så stora pojkar som oss?
En ensamåkare? Kan inte va skoj... :4skrika

Felix skrev:
Faaan, tror ni jag har gasarångest eller... lord ringde och skrävlade och skröt om hur gött det var att åka... då satt jag i bilen och våndades... nä sug min feta säger jag! vill ju också ha min hoj... just nu är den 10 000 m upp i luften på väg från japan tydligen (hoppas inte planet störtar)

Suga din feta? :va
Nä det blir nog du som får suga min fete, så kan jag bjuda dig på en tur där bak... Ja bak på hojen alltså..haha.. :lol
Nä, jag förstår att du längtar efter din nya kärlek, och när hon kommer, e det min tur att vara lite avis...

E det nån från Borås som ska åka lite Lördag förmiddag, så sticker jag nog till Borås.
:7peta Vill du sitta bak får du gärna följa med, så får du i alla fall umgås lite med 2-hjulingar. Tänkte i så fall vara i Borås runt 12-tiden.

lord skrev:
Tänkte i så fall vara i Borås runt 12-tiden.

ja ska in å kolla om ja kan få bra pris på ett ställ imorgon så ja e nog inne vid den tiden, troligen på lugnets eller på bergmans... kom å fynda!! kanske ska bestämma en tid vid knalleköket??

GSX-R Micke skrev:
ja ska in å kolla om ja kan få bra pris på ett ställ imorgon så ja e nog inne vid den tiden, troligen på lugnets eller på bergmans... kom å fynda!! kanske ska bestämma en tid vid knalleköket??
Oj, jag vaknade precis... :3freak
Hinner nog inte ner till Borås nu, för jag måste först göra frukost till mina små kryp, och även inhandla frukosten. Eftersom jag måste vara tillbaks i Alingsås kl 15 senast, kan det nog bli svårt att hinna med Borås idag.
Vi får nog ta det nån annan dag.
Men du skulle väl åka med Jönköpings-gänget, så du får väl en liten tur ändå?

lord skrev:
Oj, jag vaknade precis... :3freak
Hinner nog inte ner till Borås nu, för jag måste först göra frukost till mina små kryp, och även inhandla frukosten. Eftersom jag måste vara tillbaks i Alingsås kl 15 senast, kan det nog bli svårt att hinna med Borås idag.
Vi får nog ta det nån annan dag.
Men du skulle väl åka med Jönköpings-gänget, så du får väl en liten tur ändå?

de e lugnt men bara så du vet!! JAG har ett bra minne!! :fatta! :D

ja vakna precis ja me så de blir nog stress åka till borås å sen till tranemo för å åka me jkpg gänget!! du får ta ut lite aggresioner på frukosten!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back