NU är jag ny här

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Har under en tid funnits här på SH, men inte haft behörighet att köra hoj. Först nu kan jag säga att jag är ny här...:)

Gjorde teorin i Mars och idag så gjorde jag uppkörningen.... Fixade det :banana :yoparty

Jag är så grymt underbart glad så jag ser väl ut något i stil med :banana :tungan :yoparty :lol :hihi :arsele :tuttar :banana

Så nervös som jag var i morse har jag aldrig tidigare varit... Mådde illa och var svimfärdig. Löjligt kanske :rolleyes:
Men det gick att köra ändå :hihi

Så ikväll blir det utgång, måste fira lite iaf :fyllisar :tuttar

Ses kanske ute på vägarna nästa säsong :)

Tjing!

// Mimmi :yoparty

Last edited:
grattis!!! men sässongen är juh inte slut ännu kanske syns redan iår! :tummenupp

Tack alla underbara :hihi

Nix, säsongen är inte slut.. Men jag tänkte att jag skulle ligga och lura och se vad som dyker upp till hösten :tungan

Välkommen och grattis till kortet. Det var inte så länge sedan jag tog kortet så jag kommer fortfarande ihåg känslan :banana

GRATTIS!

Jag tog mitt kort för en månad sen ungefär och det är det bästa som har hänt i mitt liv, skaffa fram en hoj och kör sista delen av säsongen nu!

Grattis till lappen! :tummenupp inte helt fel va? som nån sa säsongen e ju inte slut på långa vägar, sån får man inte ens skämta om :7peta
ut o handla hoj me dig nu, kör hårt :rock

237 skrev:
Välkommen och grattis till kortet. Det var inte så länge sedan jag tog kortet så jag kommer fortfarande ihåg känslan :banana

Weeee :rofl
Grattis i efterskott då :hihi
Det här är/var den underbaraste dagen/natten i mitt liv, än så länge... Jag kan verkligen inte låta bli att le :rofl
F*n va gött!!!

:yoparty

GRATTIS så in i h-vete... :banana :yoparty :D
Hoppas du hittar din drömhoj till ett bra pris snart så att vi får se dig på vägen/banan innan säsongen är slut...

Grattis Mimmi!! :fyllisar :Bugar :yoparty :pannkyss

Skitnervösa på uppkörningen har vi väl alla varit? Om man sen vågar erkänna det eller ej är en annan femma.....

Ja då är det bara att traska in till din närmsta mc handlare och lägga handpenning på en ny K6:a ??:)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär