Jag har iaf lyckats intala mig det!
Har kört ca. 3-4 h i helgen.
Riktigt skoj! Blev kanske lite mkt speedway stuket på körningen med ställ i varje kurva. Tog inte lång tid att konstatera att det va absolut omöjligt att få upp tempen i däcken när det är blött & kallt
Det va ett jäkla kämpande för att wheela, bakhjulet vill bara spinna istället. Får definitivt bli nya sulor så fort 5"-fälgen dykt upp.
Men jag har inte sett till en enda annan 2-hjuling ute på vägarna. Vart håller alla hus?
Har kört ca. 3-4 h i helgen.
Men jag har inte sett till en enda annan 2-hjuling ute på vägarna. Vart håller alla hus?



