Här har du en motor utan cylindrar och kolvar. Precis vad du behöver. KÖP! http://www.sporthoj.com/annonser/?id=23661
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chrille skrev:Jag håller med Tom och Mattias. Den gamla motorn hade jag använt som dörrstopp.
Ska du ha tag på grejer hos Johannesson så kan jag kanske hjälpa dig att fixa med prylarna. Jag bor ju i skogarna nu för tiden.
sleven skrev:Har han något kvar då? Jag har hans gamla -02:a tex. Hoj alltså.
Bikerbitch skrev:Varför behöva en ny motor när det är växellådan som gått sönder?
Bikerbitch skrev:Varför behöva en ny motor när det är växellådan som gått sönder?
RTR skrev:Ta en titt på sista bilden i första inlägget så ser du att det är sprucket i blocket. I stället för att svetsa och bearbeta i ditt gamla block så ere väl himla skönt att köra med frächa grejer.
Kan mycket väl ha varit något lagerläge som inte va som det borde i den gamla motor.
mina 10öre
//Johan
LOV2XLR8 skrev:Nu e det bara att få ihop allt då? Hoppas det löser sig.![]()
Ps. Din gamla låda va ju inte så finjämfört med min "lr din nya".
Bikerbitch skrev:Ja, nu är det mecka som gäller! Suveränt att du hade en motor till saluDin är grymt mycket finare än vad min är
![]()
Åsa #96 skrev:Så då finns det fortfarande en chans att du kommer till Knudan![]()
Bikerbitch skrev:Mjaaa. Tveksamt. Måste sätta över mina delar från motor till den nya motorn som saknar lite delar. Massa pill och så jobbar man så tiden kommer nog inte räcka till. Men man ska aldrig säga aldrig. Siktar på Gelleråsen annars, om jag missar Knudan.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |