Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Talpai skrev:Cykelen är nyservad o smord i alla leder,Nu e det bara åk................
Var fan e solen????
Talpai skrev:Har du missat det vita i bakrunden på bilden........e du blind eller????
Zilversurfer skrev:Det var solen du letade efter, eller??? Det vita är sanddynorna i Falsterbo! Det ser vem som helst.
Talpai skrev:Sover inte du om kvällarna eller e du bara dissorienterad????![]()
Zilversurfer skrev:Dissorienterad, senil, blind, analfabet, manodepresiv etc. trodde du visste det.
Talpai skrev:Ville bara göra en mjukstart...
vet ju inte om du vill komma ut ur skåpet.
Moahahaha han ser ut som en ZeppelinareRace me skrev:Skulle vilja se en (bra) blid på föraren i ställ för att se om han oxå e redo för våren!![]()
Näää dem pratade inte om dig nu Gamlo,tallebajsaren e bara lite fluffig om magen.GSXR1100R skrev:Moahahaha han ser ut som en Zeppelinare![]()
Zilversurfer skrev:Mjukstart? mjukstart va f*n e´det. Löp nu hela linan ut gubbjäkel! Och på med handskarna (latex).![]()
Vi ses snart, då kan vi kramas mer...
Race me skrev:Skulle vilja se en (bra) blid på föraren i ställ för att se om han oxå e redo för våren!![]()
Talpai skrev:Jag ser ut som en sjö boja
Som sagt ....jag får inte på dom.
Kramas ........
tror denna man behöver en löp duell på romele åsen eller nått.....
Lägger du upp en bild så ska jag oxå blotta mig.
Race me skrev:Nja... du vet... hittar inga bra bilder...
Men några varv runt dammarna i stan kan man alltid ta, bara för skojs skull...eller![]()
Som det ser ut nu lär våren dröja... länge, så man får upp flåset liteTalpai skrev:absolut till våren !!!!
Jag är numera slank som en ål, men Tallebajsaren ser ut som en Ungersk HindenburgZmurfen skrev:Näää dem pratade inte om dig nu Gamlo,tallebajsaren e bara lite fluffig om magen.
Upp till bevis dåJKay skrev:E det nu man ska bräcka er för att visa att man har tränat som en vanvettig fanatiker??![]()
![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026