Nu är den min!!! :)

om man har 2st 600 då? :yoparty de bli 1200 tisammans..fgå man räkna så? :va
isåfall måste jag va superman :yoparty

Miss_Orchidee skrev:
man har la övat på att ha stora saker mellan benen...hehe nej uch censurerat....

Den är inte så himla hög faktiskt.. jag når ner med båda fötterna nästan och jag är bara 162 cm lång... och den väger faktiskt 230 kg!!!

va mobbat, den väger 20kg mer än min 91a... vi får ut å rejsa lite i sommar då ju.. :tummenupp när tror du att du får kortet då??

Miss_Orchidee skrev:
Klart att jag kan... :3freak får lära mig iallafall...jag kan ju lära av dom som kan..... :tungan

PS. :mad: BYT BILD ANNARS KAN DU GLÖMMA ATT JAG SOVER HOS DIG INATT :fatta!

:rofl :rofl :rofl

du vet att hot är olaglit i sverige va? :tungan

Carbon skrev:
Coolt med en lite annorlunda hoj. :tummenupp
Vad är det för skillnader mellan USA och Europa modellen?

Lite annat acc än i 125:an också va. :D

Färgen är annorlunda... annars vet ja inte...

Bebbe...klart ni inte kommer se mig...så mesigt som nå kör kommer ja ju va 100 tals meter framför er..... :rolleyes:

Grattis till en nice hoj. Har en likadan fast en -94 och det är ingen dålig instegshoj. Lämpligt att köra med. !! Hoppas att det går bra med kortet :tummenupp

nasholm82 skrev:
Grattis till en nice hoj. Har en likadan fast en -94 och det är ingen dålig instegshoj. Lämpligt att köra med. !! Hoppas att det går bra med kortet :tummenupp

Vad menar du med instegs hoj?? om du menar nybörjar hoj så: tack för den :huvet

Miss_Orchidee skrev:
Vad menar du med instegs hoj?? om du menar nybörjar hoj så: tack för den :huvet
Skrivihoppunktnu lilla damen =)

Det är väl visst en nybörjarhoj i din bemärkelse som stor sporthoj. Eller hur? Du kan ju köra hoj, men har inte kört STOR sporthoj innan så mycket va?

:hej

Som sagt grattis till en fin hoj!

Grattis till blysläden! ;)
Nämen FZR600R är trevlig! Lycka till med den!

hållundan skrev:
Skrivihoppunktnu lilla damen =)

Det är väl visst en nybörjarhoj i din bemärkelse som stor sporthoj. Eller hur? Du kan ju köra hoj, men har inte kört STOR sporthoj innan så mycket va?

:hej

Som sagt grattis till en fin hoj!

lilla damen....jag är snart 18 och jag ser mig inte som någon nybörjare, nybörjare det är man när man precis börjat med något, jag har kört hoj i 1½ år snart, när man byter upp sig anser inmte jag att man börjar om igen....

man får bara öva lite mer....

förövrigtvadvardetjaginteskrevihop`??

Miss_Orchidee skrev:
lilla damen....jag är snart 18 och jag ser mig inte som någon nybörjare, nybörjare det är man när man precis börjat med något, jag har kört hoj i 1½ år snart, när man byter upp sig anser inmte jag att man börjar om igen....

ÄH! Det var ju inte det jag menade. Du har väl fortfarande inte kört något annat än 125cc så värst frekvent, eller har jag fel?

Äh, lycka till iaf :pannkyss

Miss_Orchidee skrev:

Från 125 till tung är det lite som att börja köra på nytt. Fast du fixar nog det där bra. Ta det lungt bara så att det inte händer dig något :)

Miss_Orchidee skrev:

En öm tå det där eller? Du är snart 18 och mao en nybörjare hur du än vänder o vrider på det. Vad gör det? Är det nån prestige med att ha hoj eller???

bebbe skrev:
Från 125 till tung är det lite som att börja köra på nytt. Fast du fixar nog det där bra. Ta det lungt bara så att det inte händer dig något :)

jag har kört den runt huser !ett par" varv nu... och tekninken är den samma änsålänge...fast mindre gas.....mycket mindre gas..... vilken upplevelse... :banana

klart jag tar det lungt, man vill ju inte vurpa och slå sig..... :hihi

kör alltid försiktigt vet ni la... :3freak :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
jag har kört den runt huser !ett par" varv nu... och tekninken är den samma änsålänge...fast mindre gas.....mycket mindre gas..... vilken upplevelse... :banana

klart jag tar det lungt, man vill ju inte vurpa och slå sig..... :hihi

kör alltid försiktigt vet ni la... :3freak :rolleyes:

Kör försiktigt? du! Det vete katten ;) Fast du har uppenbarligen hyffsad koll på vad du gör iom att du har hållit dig på hjulen. Den största skillnaden när man går från tung till lätt hoj tycker jag är just att den är tyngre. Blev själv lite rädd över hur "svårt" det var att svänga i höga farter första gången jag körde tung hoj. Men när man började andvända sig av motstyrning så funkade det bättre. Så som det är nu så tänker man inte på det längre. Men som jag sa innan, du fixar det säkert bra. Det måste du göra för du skall med och köra många gånger nästa säsong :tungan

bebbe skrev:
Kör försiktigt? du! Det vete katten ;) Fast du har uppenbarligen hyffsad koll på vad du gör iom att du har hållit dig på hjulen. Den största skillnaden när man går från tung till lätt hoj tycker jag är just att den är tyngre. Blev själv lite rädd över hur "svårt" det var att svänga i höga farter första gången jag körde tung hoj. Men när man började andvända sig av motstyrning så funkade det bättre. Så som det är nu så tänker man inte på det längre. Men som jag sa innan, du fixar det säkert bra. Det måste du göra för du skall med och köra många gånger nästa säsong :tungan
Motstyrning är enda sättet att styra en hoj, oavsett dess vikt... :tungan

Back