Nu är den min!!! :)

Miss_Orchidee skrev:
ja jag vet, man vill ju inte ha en sådandär R6 eller vad dom kallas... sån som alla andra har.... :D

Vad :mad: R6 e bäst hjuu :fatta! Förutom när dom är trasiga och bara står i garaget förstås :tungan

Hur är det nu då, kommer du att ha kortet till våren så att du på allvar kan åka med de stora grabbarna :squid :banana

Fluxir skrev:
välkommen i FZR 600 familjen.. :tummenupp

hur når du ner på den däringa saken?? det är ju endå ca 210kg som ska balanseras upp mellan benen...

man har la övat på att ha stora saker mellan benen...hehe nej uch censurerat....

Den är inte så himla hög faktiskt.. jag når ner med båda fötterna nästan och jag är bara 162 cm lång... och den väger faktiskt 230 kg!!!

bebbe skrev:
Vad :mad: R6 e bäst hjuu :fatta! Förutom när dom är trasiga och bara står i garaget förstås :tungan

Hur är det nu då, kommer du att ha kortet till våren så att du på allvar kan åka med de stora grabbarna :squid :banana

klart jag ska ta kortet, men ut och åka med er det vågar jag fanemaj inte nu med min fina hoj... då kommer ni bara repa den....... :) :tungan

Micke_Lindstrom skrev:
Om 1000cc är för män och 600cc är för tjejer så måste ju 750 vara för transvestiter fattar du väl. :fatta! :tungan

Njae var tydligen flatorna och bögarna, så transformers kör nog 900 :arsele

Miss_Orchidee skrev:
tja, eftersom fjollorna ocg brudarna och männen redan har fått sina kategorier så... det måste väll vara bögarna och flatorna kvar :rofl

du kan nog få välja själv.....

Flatorna lätt! Alltså jag är hellre i en säng med två lebbar är med två bögar :D

Miss_Orchidee skrev:
Klart att jag kan... :3freak får lära mig iallafall...jag kan ju lära av dom som kan..... :tungan

PS. :mad: BYT BILD ANNARS KAN DU GLÖMMA ATT JAG SOVER HOS DIG INATT :fatta!

Lungt du kan få sova hos mig om han e olydig :hihi :hihi , så behöver du inte vara rädd att han kommer och stör dig hemma hos dig.

Miss_Orchidee skrev:
klart jag ska ta kortet, men ut och åka med er det vågar jag fanemaj inte nu med min fina hoj... då kommer ni bara repa den....... :) :tungan

Jaha, så då kommer man inte se dig någe mer då :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
Igår äntligen var jag och pojkvännen iväg och tittade på hojen!!! råkade bli några slantar fattigare men det var det värt!!

<------------- Den nya skönheten!!

dessvärre får jag inte köra den förrens ja fått kortet
Grattis,den var snygg :tummenupp

Coolt med en lite annorlunda hoj. :tummenupp
Vad är det för skillnader mellan USA och Europa modellen?

Lite annat acc än i 125:an också va. :D

Carbon skrev:
Coolt med en lite annorlunda hoj. :tummenupp
Vad är det för skillnader mellan USA och Europa modellen?

Lite annat acc än i 125:an också va. :D
Grattis, men övningsköra kan du väl? Den behöver väl inte bara stå?

Miss_Orchidee skrev:
Ne nu ska jag ut och titta på min skönhet......åå :)

Riktigt snygg är den, USA-importerad va? Tror inte hojen såldes i Sverige 96, men det ska nog vara exakt samma hoj som den svenska 95:an.
Jag ringde på just den hojen precis när annonsen hade kommit ut. Bestämde mig dock för en lite äldre 750, eftersom försäkringen blev så billig och bra. :rolleyes: Har just vart ute och gullat lite med den gröna nu för övrigt, bytt olja och filter. Känns fint! :)

Lycka till, och ta det lugnt!! :tummenupp

Back