blacktriple
Har två Aprilior!
Är någonstans mellan mellan Costa Rica och Panama just nu. +31 och sol. Har brännt mig på näsan
Synd bara att hojen står i Sverige och fryser...
Synd bara att hojen står i Sverige och fryser...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lilla_Tingeling skrev:Jag ska se till att hålla kvar snön här i Tierp. Så att ni slipper den. Hehe...![]()
//Lena
jag för om du klarar av det!Upptäckte visst det själv också. Var ingen höjdare att köra idag med isfläckar överallt...Esquire skrev:I Östersund är det -3 grader just nu. Det har ännu inte kommit någon snö. Men jag har fått skrapa rutorna på bilen varenda natt nu i helgen. Dessutom är det grisigt halt bitvis på nätterna.![]()

Lilla_Tingeling skrev:Nähä du! Snö e mysigt!![]()
Iaf i måttliga mängder. Fast i Tierp brukar det juh kunna komma rättmycket ibland.![]()
Jopp, visst bor jag i Tierp...![]()
// Lena
chrtur skrev:Hohohohoho.... Kan inte låta bli?
30 mil tur igår med lite lätta moln på himlen i 20-22 grader. Lagomt varmt för att inte svettas ihjäl i skinnstället. Tog även några bilder, men kanske går för långt genom att lägga ut dem![]()
/C
?Anders R skrev:jag för om du klarar av det!
Jonathan skrev:Nej det är det inteokej för vintern, men hösten kan jag klara mig utan
![]()
Okey, och kallar du tierp för landet![]()
större än tokholm och utan gåstrajjder![]()
Finns juh både kossor och skog här.
jaaaaaaaaaaaaaaaa snön är på väg snön är på väg
hahaha
honkiie skrev:Igår snöade det ordentligt och det ligger kvar än![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |