Nu är den här

Är någonstans mellan mellan Costa Rica och Panama just nu. +31 och sol. Har brännt mig på näsan :rolleyes:

Synd bara att hojen står i Sverige och fryser...

+3 grader här. Imorrn åker fan fodret i gore-tex jackan och handtagsvärmen på!

I Östersund är det -3 grader just nu. Det har ännu inte kommit någon snö. Men jag har fått skrapa rutorna på bilen varenda natt nu i helgen. Dessutom är det grisigt halt bitvis på nätterna. :tomten

Här ute på "landet" e det -2.5 grader nu. Och kallare kommer det nog att bli.
Hörde att dom savpå nyhterna igår att det var en högtrycksrygg på väg in över Sverige. Som skulle ge varmt och fint väder. Med undantag för norduppland. Där det skulle kunna komma snöblandat regn och dom varnade för halka. :va
Snacka om att bo på fel ställe!!! :4skrika
Vi får alltid en massa skitväder här. Än ska väl inte vintern komma? :confused:

// Lena

Esquire skrev:
I Östersund är det -3 grader just nu. Det har ännu inte kommit någon snö. Men jag har fått skrapa rutorna på bilen varenda natt nu i helgen. Dessutom är det grisigt halt bitvis på nätterna. :tomten
Upptäckte visst det själv också. Var ingen höjdare att köra idag med isfläckar överallt... :gnissla

Hohohohoho.... Kan inte låta bli?

30 mil tur igår med lite lätta moln på himlen i 20-22 grader. Lagomt varmt för att inte svettas ihjäl i skinnstället. Tog även några bilder, men kanske går för långt genom att lägga ut dem ;)

/C

Lilla_Tingeling skrev:
Nähä du! Snö e mysigt! :tummenupp
Iaf i måttliga mängder. Fast i Tierp brukar det juh kunna komma rättmycket ibland. :va

Jopp, visst bor jag i Tierp... :död

// Lena

Nej det är det inte:) okej för vintern, men hösten kan jag klara mig utan :brinnerup

Okey, och kallar du tierp för landet :näsblod

större än tokholm och utan gåstrajjder :rolleyes:

chrtur skrev:
Hohohohoho.... Kan inte låta bli?

30 mil tur igår med lite lätta moln på himlen i 20-22 grader. Lagomt varmt för att inte svettas ihjäl i skinnstället. Tog även några bilder, men kanske går för långt genom att lägga ut dem ;)

/C

Gå och lägg dig. det är fusk :mad:

Och italien med av alla länder. Hunnit med att olla nån ny ducati än då :7peta ?

/ursäkta spamet.

Jonathan skrev:
Nej det är det inte:) okej för vintern, men hösten kan jag klara mig utan :brinnerup

Okey, och kallar du tierp för landet :näsblod

större än tokholm och utan gåstrajjder :rolleyes:

Jag klarar mig oxå utan hösten. Den kan dom hoppa över. :tummenupp

Hmmm... E inte Tierp rena landet då? :va Finns juh både kossor och skog här.

// Lena

Fick ett mess på min telefon imorse från min syster. Hon bor i Köping. Hon skrev att dom hade -10 grader där imorse. :va :skrämd
Då får det hellre vara lite snö än så kallt... :tomten

// Lena

Här är det soligt med bara lite moln å himlen,blir nog en skogsrunda idag oxå :tummenupp

:banana jaaaaaaaaaaaaaaaa snön är på väg snön är på väg :) snart är det :tomten hahaha :hihi
Seriöst varför klaga på vintern :confused: de är skönt med vinter mmmmmm skottttttter säger jag då :tummenupp skotter rejs säger jag också :)

Vill ha en ordentlig vinter med snö och inte slask i denna lilla stad som är vår huvudsad........

honkiie skrev:
Igår snöade det ordentligt och det ligger kvar än :tummenner

Återigen är det bara att konstatera, allt norr om hallandsåsen tillhör Norrland!
Ni får ta o bosätta er på rätt ställe (okej Italien hade väl inte heller varit fel)

I Malmö är det +10 grader och lite blåst, på med solbrillorna, i med fodret o på med dom tjocka handskarna så åker vi några veckor till. Man får bara ge fan i att stiga upp så tidigt så att morgonfrosten hinner släppa. Men å andra sidan så kan det kan vara skönt att stiga upp nio... :tummenupp

Det blir en runda på lördag f.m. :yoparty

Tycker synd om er "där uppe"

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey