Nsr 89 fakta

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

MVH Tomas :)

Grattis till köpet.. hoppas du blir nöjd.. Som du säger den är ju trots allt 17år.. för en annan som mej är det ju nostalgi med en nsr :hihi hade en nästan ny 90a.. 7800pix för en sån om den funkar ok måste ju va niceprice.. Har sett att folk begär mer för äldre/sämre hojar. Borde ju inte va så svårt att få igen stålarna på den om ett år eller två om den funkar... :tummenupp

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

Då får du ju köra hit och visa den nu! :7peta
:)

Edit: Han köpte den bara för att jag drar hans aprilia :D

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

ehm prutade 200 kr,, brukar man inte säga ta bort en 1000 lap så har du priset dem egentligen hade tänkt sig.. aja grattis till hojen :) och var är bilden :fyllisar

Bra pris ändå :)

han skulle ha 11000 först=) bilder kommer sen =)

MVH Tomas

hej här har ni en bild på den=) vad är det andra på bilden den är under sadeln. funderar på om det är någon sorts varvtalsregulator eller nått vad tror ni?? :va

Mvh Tomas

Bifogat

• apa rasing.jpg
    apa rasing.jpg
    85.1 KB · Visningar: 39
  • ggggg.jpg
    ggggg.jpg
    84.4 KB · Visningar: 39
2hjul skrev:
hej här har ni en bild på den=) vad är det andra på bilden den är under sadeln. funderar på om det är någon sorts varvtalsregulator eller nått vad tror ni?? :va

Mvh Tomas

fan vad billigt

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back