Nsr 89 fakta

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

MVH Tomas :)

Grattis till köpet.. hoppas du blir nöjd.. Som du säger den är ju trots allt 17år.. för en annan som mej är det ju nostalgi med en nsr :hihi hade en nästan ny 90a.. 7800pix för en sån om den funkar ok måste ju va niceprice.. Har sett att folk begär mer för äldre/sämre hojar. Borde ju inte va så svårt att få igen stålarna på den om ett år eller två om den funkar... :tummenupp

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

det va lite sprickor och så i plasten men den är ju trotsallt 17 år gamml. gick jätte fint i motorn mm.. besigtigad i sommras.. bra däck mm. den va väll lätt värd 7800kr=) det tyckte jag. jaja hade bra

Då får du ju köra hit och visa den nu! :7peta
:)

Edit: Han köpte den bara för att jag drar hans aprilia :D

2hjul skrev:
nu har jag köp den =)

ehm prutade 200 kr,, brukar man inte säga ta bort en 1000 lap så har du priset dem egentligen hade tänkt sig.. aja grattis till hojen :) och var är bilden :fyllisar

Bra pris ändå :)

han skulle ha 11000 först=) bilder kommer sen =)

MVH Tomas

hej här har ni en bild på den=) vad är det andra på bilden den är under sadeln. funderar på om det är någon sorts varvtalsregulator eller nått vad tror ni?? :va

Mvh Tomas

Bifogat

• apa rasing.jpg
    apa rasing.jpg
    85.1 KB · Visningar: 39
  • ggggg.jpg
    ggggg.jpg
    84.4 KB · Visningar: 39
2hjul skrev:
hej här har ni en bild på den=) vad är det andra på bilden den är under sadeln. funderar på om det är någon sorts varvtalsregulator eller nått vad tror ni?? :va

Mvh Tomas

fan vad billigt

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey