Hejsan hoppsan!
Nu ska vi ta det här från början...
JA, det är jag som har snackat med philsson och lurat i honom mycket dumma grejor..
Alltihop började i eftermiddags när jag satt och surfade på nätet... Hör att min msn plingar till, tänker att det kan vara trevligt att snacka lite...
Började lugnt och säkert, han frågade hur det gick med mina hojar och lite allmänt dösnack...
Fortsätter att snacka en massa... sedan börjar philsson snacka om att en rd500 ska dra en cbr600 av nyare modell, bara för att det är 2takt i rd:n.... redan nu börjar jag tröttna... på allt snackande...
så för att testa philsson lite grann skickar jag iväg en bild på en hoj som ska göra 300+, vilket egentligen är en bild på min trötta nsr. Fortsätter att snacka lite, märker att han sväljer mer och mer så jag breder på ordentligt för att han ska fatta att jag driver med honom, tiden går och prestandan blir värre och värre... till slut blev jag tvungen att sticka iväg...
Sedan så kommer jag tillbaka nu, hittar länken här på sporthoj och kan inte annat än att garva åt vår allas lättlurade vän philsson....
Jag var helt enkelt sugen på att testa hur lättlurad han var... jag vet inte det kanske var dumt... men skoj iallafall
och jag har mycket väl insett att det krävs väldigt MYCKET för att man ska klara av att göra en sånhär sak... man hinkar ju inte direkt ner en 750 motor i den ramen utan att det ger med sig någonstans... är också mycket tvecksam till att det skulle få plats med tanke på framgaffeln...
det är som sagt inte första gången han verkar svälja något direkt... har ju fått förklara för honom att det t ex inte finns någon kompressor på en nsr ifrån fabrik...
Förlåt philsson men jag trodde allvarligt inte att du skulle gå på det... Vill ändå passa på att tacka dig för att du finns... om du visste vad skoj jag har haft....