NSR, 0-100km/h ??

Hur får ni bilderna så stora utan att dom tar för stor plats?
Jag måste förminska mina bilder så man inte ser vad det står knappt :(

det där lär ju inte stämma...ska tzr göra 0-100 lika snabbt som en RS? såg att TZR hade 26,9 hk och RS hade 33hk....plus att var det bara jag som la märket till att samtliga hojar gjorde 0-100 på 7sek...

intrepid skrev:
det där lär ju inte stämma...ska tzr göra 0-100 lika snabbt som en RS? såg att TZR hade 26,9 hk och RS hade 33hk....plus att var det bara jag som la märket till att samtliga hojar gjorde 0-100 på 7sek...
HK är inte allt....

Jag har då betämmt mig för att klå två stycken avesta killars helt ostrypta RSar. Bara jag får ihop cykeln snart så.. då jäklar´ :o Runt en 35-36hk ska skiten åtminstonde ge, synd bara att den ska väga så mkt. Lär ju vara en 30-40kg mer än en TZR iaf.

köp racingtopp för 275kr och racinreeds för 139 från addemoto.....billigt billigt köp kolla www.addemoto.se gå in på mopeder och kolla i reakat. där finns topp och reeds

Fredrick skrev:
Jag har då betämmt mig för att klå två stycken avesta killars helt ostrypta RSar. Bara jag får ihop cykeln snart så.. då jäklar´ :o Runt en 35-36hk ska skiten åtminstonde ge, synd bara att den ska väga så mkt. Lär ju vara en 30-40kg mer än en TZR iaf.
Hallå? Jag då? :hej

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back