NSR, 0-100km/h ??

Hur får ni bilderna så stora utan att dom tar för stor plats?
Jag måste förminska mina bilder så man inte ser vad det står knappt :(

det där lär ju inte stämma...ska tzr göra 0-100 lika snabbt som en RS? såg att TZR hade 26,9 hk och RS hade 33hk....plus att var det bara jag som la märket till att samtliga hojar gjorde 0-100 på 7sek...

intrepid skrev:
det där lär ju inte stämma...ska tzr göra 0-100 lika snabbt som en RS? såg att TZR hade 26,9 hk och RS hade 33hk....plus att var det bara jag som la märket till att samtliga hojar gjorde 0-100 på 7sek...
HK är inte allt....

Jag har då betämmt mig för att klå två stycken avesta killars helt ostrypta RSar. Bara jag får ihop cykeln snart så.. då jäklar´ :o Runt en 35-36hk ska skiten åtminstonde ge, synd bara att den ska väga så mkt. Lär ju vara en 30-40kg mer än en TZR iaf.

köp racingtopp för 275kr och racinreeds för 139 från addemoto.....billigt billigt köp kolla www.addemoto.se gå in på mopeder och kolla i reakat. där finns topp och reeds

Fredrick skrev:
Jag har då betämmt mig för att klå två stycken avesta killars helt ostrypta RSar. Bara jag får ihop cykeln snart så.. då jäklar´ :o Runt en 35-36hk ska skiten åtminstonde ge, synd bara att den ska väga så mkt. Lär ju vara en 30-40kg mer än en TZR iaf.
Hallå? Jag då? :hej

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back