Norrköping!

Vill hänga på men jag slutar jobbet kl 19. Kanske kan möta upp er. Finns det någon som nås på mobilen? PM:a nummer?

/Santo

MostWanted_NKPG skrev:
Clifton slangträning ffs! :D norsholm imorrn? ska försöka bli klar med hojjen...
Var de du som va i norsholm? Tror ja såg hojen.. Å så mötte väl vi dej på gamla vägen mellan norrköping å norsholm.. du skjutsa.. :va

Clifton skrev:
Blev ni många som åkte sen eller??
Nae.. ja å micke frendeson.. Tror most wanted åkte ngnstans me.. Å när vi åkt färdigt ringde santo.. Men vi träffa bagarn i norsholm, dom e typ 5st.. Vi tänkte följa me dom till mc dagarna vid gränsöslott i västervik.. Bara över dan på lördag.. Häng me då..

Clifton skrev:
Det kan jag nog göra. När åker ni på lördan?
vet inte riktigt.. ska ringa dom imorrn.. Ta å säg till corp å han me r1-03:an me.. å lite mer folk om du vet ngn.. Kul om man e mycke folk juh..

Ngn som ska me på en sväng uppåt nyköping? Ska dra om en kvart typ å möta preapus(gixxer1000)

Tjena. Vill bara meddela att bankörningen på Gelleråsen (Bike week) gick fint, dock en polare som krashade med bruten arm som följd. Vädret var ju inte det bästa, men det regna ju inte alla fall. Satte några fina varv på sissta passet, dock ej någon tid (måste skaffa en sån klocka o sätta på hojen)

Långsväng

Någon som är sugen på att hänga med upp till Brostugan imorgon onsdag. Sticker vid halv ett tiden från Statoil på Stockholmsvägen för att åka lite förhoppningsvis roliga vägar till huvudstan. Kan vara kul och se om man hittar lite sporthojsåkare och ha lite trevligt med.

Hmm, tycker väl inte att ni ska åka till Brostugan kanske...typ alla sporthojare här uppe har slutat åka dit pga. att snuten alltid står o har roligt där, kollar däckmönster, blinkers, avgassystem m.m m.m.

Min tips är att antingen åka till McD på Svea vägen vid runt 18-tiden, brukar vara en del folk då som sticker ut o åker lite.
Annars tar ni o håller koll på www.potatoesmc.com ikväll/imorn för att haka på oss på en rolig tur som senare brukar utmynna i lite trevliga aktiviteter! =)

Den normala träffplatsen o tiden är Buell Center i Bromma (påvägen mot brostugan) kl17.30 typ.

Bara mitt tips!

//Niklas

campar skrev:
Hmm, tycker väl inte att ni ska åka till Brostugan kanske...typ alla sporthojare här uppe har slutat åka dit pga. att snuten alltid står o har roligt där, kollar däckmönster, blinkers, avgassystem m.m m.m.

Min tips är att antingen åka till McD på Svea vägen vid runt 18-tiden, brukar vara en del folk då som sticker ut o åker lite.
Annars tar ni o håller koll på www.potatoesmc.com ikväll/imorn för att haka på oss på en rolig tur som senare brukar utmynna i lite trevliga aktiviteter! =)

Den normala träffplatsen o tiden är Buell Center i Bromma (påvägen mot brostugan) kl17.30 typ.

Bara mitt tips!

//Niklas
Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. :tummenupp . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.

ringensmiskarn skrev:
Tackar, låter som om det blir något sådant. Ni verkar ju ha ganska roliga aktiviteter av vad jag har förstått. :tummenupp . Var väl inte brostugan som var det viktigaste utan att träffa likasinnade uppe i storstan. Trodde att ni träffades där bara. 17:30 vid Buell Center, ses där.
Får ja bara ihop gaffeln på hojen ikväll så följer ja me imorrn..

Oja du är så dålig =).
Lite vårdslös kanske men inte dålig. Åkandes på bakan när man möter bil inte bra bergare =)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman