Norrköping!

Samling onsdag 5/5 Mcorvars kl 16:30 för resa till Linköping och Sveistad för att kollapå när de som inte har IF som försäkringsbolag kör på bana.

Medin skrev:
Samling onsdag 5/5 Mcorvars kl 16:30 för resa till Linköping och Sveistad för att kollapå när de som inte har IF som försäkringsbolag kör på bana.

Har försökt byta försäkring under dagen men IF är ca 5000:- billigare i halvåret gämfört med övriga f-bolag

Hej jag bor i Krokek utanför Norrköping
Jag åker gärna med er i sommar.

Finns det någon mer tjej här i Norrköpingstråden som kör hoj eller är jag den enda :tuttar

danneboy skrev:
Är de någon som ska till sviesta imorgon?kanske vi kan sam åka tråkigt att åka själv ju :(

Jo, vi är ett gäng som ska åka dit i morgon, men de ingen av oss ska åka bana, utan bara kolla...

Vi tänkte träffas vid mc orvars vid 16.30...( kanske för sent om du hade tänkt att köra )

Challis vet inte om det finns tjejer men det säkert. Men vi har inte hittat dom än bara =).
Men vi kan klä ut Corp så det löser sig =)

Corp skrev:
Jo, vi är ett gäng som ska åka dit i morgon, men de ingen av oss ska åka bana, utan bara kolla...

Vi tänkte träffas vid mc orvars vid 16.30...( kanske för sent om du hade tänkt att köra )
jag har tänkt de om jag får mitt bakdäck i tid,
men då ses vi där

Snubbla över tråden, ville bara tipsa om en sida på fakit.org där vi snackar enduroåka etc, sidan är ganska färsk, men dock en vettig sammlingpunkt för oss som bor i Norrköping med omnejd.. För eran del har jag även fixat en "plastracer" avdelning på forumet om ni känner att ni vill ha ett lite mer "privat" ställa att bestämma träffar samt snacka skit om saker som händer kring våran vackra(?) stad... Ordet är fritt så det är bara att joina å tycka till :yoparty

Kolla in vettja Länk :7peta

Mvh Jonasson

Tack inte för min skull det ska gå bra fast jag är ensam.jag trivs så bra med er killar :tuttar

blir det många som ska åka o kolla imorrn? hur länge tänkte ni stanna där?
är sugen som fan att hänga med o kolla lite!!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!