Norrköping!

Corp skrev:
11:30...NEJ! var det inte 12:30 ????

Har för mig vi snackade om 12:30 eftersom vi sedan skulle dra till ericsson parkeringen till 13:00

Ja nu är man hemma efter en kväll på krogen. Vad är det som gäller igentligen? 11:30 eller 12:30? jag skall med allafalll. Så ring eller PM:a

tele: 070-5516569

Syss skrev:
Vilken väg går tåget??

Exakt. Vart kommer ni att rulla någonstans?? Genom centrum? Så man åtminstonde kan stå på sidan och bli lite lätt avis. Hälsa på er som är tvugna att köra hoj=(

Fan skulle också vilja åka. Men blev lite mycke igår så är lite små bakis. Känner mig inte helt ok för att köra

Har för mig att de körde Stockholmsvägen iaf förra året... Stod vid Norr Tull-rondellen då. Men sedan vette fan...

Undrar om gänget som nyss åkte förbi här ska åka med. Stackars brudarna som satt bakpå, ser lite kallt ut att åka sporthoj i kortärmat även en varm sommardag...... :gnissla

Jaha då va första maj tåget avklarat då. Åkte tyvärr inte i tåget men när jag såg alla hojar så va jag bara tvungen att ta ut hojen.
Nån som ska åka imorgon nånting?

Fan här ser man fram imot en kul mc dag men kotege mm, mm. Vad händer då? JO man kommer ner till Mcorvars och där börjar det pissa olja ur vänster bromsok! Fick stå där o meka i en timme :mad: , fick olja på bromsbeläggen så bromsarna tar inte alls nu. Det var bara att åka hem och parkera igen :huvet

Clifton, jag är med och åker. Skall fixa bromsarna i kväll.

Fixar du det till imorgon Medin så kan vi juh ta en tur. Corp skulle visst med imorgon med

Medin - Tyckte jag såg dig åka förbi!, jag & tjejen + några till stod innan Mcorvars & tittade.
Fan va hojar det va! :yoparty
//Gumpa

Mycket hojar var det men mest bara ånglok och gjutjärnsbåtar. Blev mättad efter en liten stund faktiskt. Såg dock lite :tuttar som körde. Kul!

Gumpa skrev:
Medin - Tyckte jag såg dig åka förbi!, jag & tjejen + några till stod innan Mcorvars & tittade.
Fan va hojar det va! :yoparty
//Gumpa

Jo jag vinka allt på dig. Du stog i ett dike någonsatns

Clifton skrev:
Fixar du det till imorgon Medin så kan vi juh ta en tur. Corp skulle visst med imorgon med

Japps skall fixa det. Skall vi säga någon tid eller?

Last edited:
Räknar ju kallt med att ni tar er till Svistad den siste maj och kolla på RR sm.
Har ju ingen gathoj nu så jag får leva på era strapatser...

Medin skrev:
Fan här ser man fram imot en kul mc dag men kotege mm, mm. Vad händer då? JO man kommer ner till Mcorvars och där börjar det pissa olja ur vänster bromsok! Fick stå där o meka i en timme :mad: , fick olja på bromsbeläggen så bromsarna tar inte alls nu. Det var bara att åka hem och parkera igen :huvet

Clifton, jag är med och åker. Skall fixa bromsarna i kväll.
Skall se till att ha rätt storlek på insexnyckel nästa gång :tungan
Ses vi på onsdag på Sviestad?

FZ1 skrev:
Skall se till att ha rätt storlek på insexnyckel nästa gång :tungan
Ses vi på onsdag på Sviestad?

Haha ok. Men tack för hjälpen allafall :) Kan inte köra på Sviestad för jag har ju IF som försäkringsbolag och då gäller ju inte försäkringen. Ingen som har någon lösning på det?

Clifton, 13:00 blir super bra :tummenupp

Medin, jag stod och vänta på mcorvars på dig...
Men snacka ihop mig med ett par grabbar från sörping så jag åkte med dem...

Körning i mörrn?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...