Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Fy fan va surt. Men håller ögonen öppna. Har du tur tänker han inte på tejpen du har på hojen o där kan det va bra o kolla noga då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FZ1 skrev:2212382Pga stenskott blev jag tvungen att ställa hojen låst och med trasig kylare vid macken i Malexander. När jag kommer tillbaka med släpet har någon redan hämtat den.
Vad säger man![]()
FZ1 skrev:2213201Kändes lite trist med en sten i kylaren och bokad körning på Kinnekulle idag, men det blev liite tristare än så.
Man får väl trösta sig med att man inte klotade, i ärlighetens namn är ju hälsan det viktigaste![]()
Billigt är inte ett ord som passar ihop med MC-batterier...Freon_leon skrev:...Vart kan man hitta billiga MC-batterier i området om man inte vill ha biltemas?...
FZ1 skrev:2220422Billigt är inte ett ord som passar ihop med MC-batterier...
Vill du inte ha original har Mekonomen (Albrektsvägen) Chloride, har de inte hemma får dom hem till nästa dag om du beställer före 12.
Annars finns Batterigubben på Stockholmsvägen och de säljer Varta.
Jo jag undra just vart du tog vägen =) . Men det där svaret var ju giltigt he he . Det såg bra ut för dig ,du bara flöt =). Nästa ggr bestämmer vi innan ok. a en trevlig helg ni som är lediga =PBjozac skrev:2224037Jag måste säga att det var en kass uppslutning på sviestad idag![]()
Frilla å jag... å sen vare..?
Joo frilla, jag dumpa er å körde ferrarri hem... jag hade bråttom... låg 5 flicker å vänta på mig i en bubbel pool![]()
Som sagt he he jag jobbar 12 h pass ,suger älgp***.Nästa helg funkar =).Bjozac skrev:2224142jaa... vi skulle väl i helgen kunna dra en sväng nånstans kanske om dina "andra" vänner vill hänga med... dom som inte var så sugna på bana...
Har du nån msn eller någe ?
FZ1 skrev:2213201Kändes lite trist med en sten i kylaren och bokad körning på Kinnekulle idag, men det blev liite tristare än så.
Man får väl trösta sig med att man inte klotade, i ärlighetens namn är ju hälsan det viktigaste![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |