Norrköping!

FZ1 skrev:
2225550 Jag får väl se vad FB säger när karenstiden på 20 dagar gått ut.

Jag erkänner att jag missade på årstiden, och dagarna innan plockat ned den i bitar och putsat allt i minsta detalj, bytt avgas, relän, kablar, lampor osv osv...

hehe :)
Allt för å få det å verka så troligt som möjligt...

Satan så tråkigt dock med 20dagar karens å du får väl inte ett skit för dina xtra grejjor ?

Hejsan hejsan, om någon är intresserad av att åka en sväng idag,
så kom förbi mc orvars vid 11. :tomten

Idag såg jag en röd r1'a på väg mot katrineholm strax efter simonstorp... han åkte i ca 140-160 nånting...

Något efterhonom mötte jag en blåvit bil med blåa roterande ljus... å sen en likadan bil till efter honom...

Det verkade som han var omedveten om sällskapet... undra om han klarade sig... :va

Bjozac skrev:
2234263 Idag såg jag en röd r1'a på väg mot katrineholm strax efter simonstorp... han åkte i ca 140-160 nånting...
Något efter honom mötte jag en blåvit bil med blåa roterande ljus... å sen en likadan bil till efter honom... Det verkade som han var omedveten om sällskapet... undra om han klarade sig... :va

Lät inget roligt, hoppas det gick bra.. 140-160 är väl bara marchtakt för tuperware hojarna? ;)

Freon_leon skrev:
2220060 någon som känner till en billig, snabb och duktig lackerare i Norrköping?

->Wisses Lack<- han fixar med det mesta, vanliga lacker, motivlacker osv.. Snacka med Vissam å hälsa från mig (Jonasson) så löser det sig säkert till det bättre ;) (snabbare å billigare)
011-181850 . 0735325090

På söndag får ni gärna ta en sväng ut till Sviestad oxå noch vifta lite flaggor runt banan. Samling är 08.00 med lite genomgång innan allt börjar. :tungan
Biobiljett eller banåkningsbiljett till alla funkisar och mat, kaffe, dricka i massor :banana

*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back