Norrköping!

S står ju för sprit, det trodde jag var allmän kännedom..
:tungan

Här kommer en bild på en tjej som är stolt som tuppen :) Nu är det bara kortet kvar då :tuttar

Bifogat

• Biker Banny.jpg
    Biker Banny.jpg
    203.9 KB · Visningar: 57
Jaja, eftersom man inte kom iväg idag så funderar jag på att ta en riktig stekarrunda imorgon.
Nån som är på?:yoparty
Samling som vanligt vid orvars klockan 12.
Funderar på om man ska ta och steka Aquila på kvarseboring:D (om nu det är möjligt.)

Är alltid på vad gäller åka.. Mc Orvars kl12.00...:hojsmilie

Vilken riktning tänkte ni åka imorgon? Jag och en lågsamgående Triumph :arsele tänkte ta oss över till er för lite samåkning men om ni tänkte ta er västerut så känns det onödigt att möta upp er i Peking.

Detta gäller givetvis bara vid torr kotte då min maskin till skillnad från maskiner från landet där man njuter av en pint ale inte gillar blött väglag.

Jaja, eftersom man inte kom iväg idag så funderar jag på att ta en riktig stekarrunda imorgon.
Nån som är på?:yoparty
Samling som vanligt vid orvars klockan 12.
Funderar på om man ska ta och steka Aquila på kvarseboring:D (om nu det är möjligt.)

Går det?! Jag trodde att den mannen bodde på den vägen.....

Vilken riktning tänkte ni åka imorgon? Jag och en lågsamgående Triumph :arsele tänkte ta oss över till er för lite samåkning men om ni tänkte ta er västerut så känns det onödigt att möta upp er i Peking.

Detta gäller givetvis bara vid torr kotte då min maskin till skillnad från maskiner från landet där man njuter av en pint ale inte gillar blött väglag.

Blir nog lite norr ut skulle jag tro. Vi måste leta efter aquilas kalsonger tydligen.

Jag hade tänkt åka med idag, men punka på bakhjulet sätter stopp.
Däck som i princip var nytt. Spikar no good för däck.

Tack för dagens tur kära offroadentusiaster, mycket trevligt.
Synd/tur att vi inte hittade Håkans rostiga kallingar dock, men man kan inte få allt..

:)

Back