Norrköping!

Nån som kan imorgon, fredag?

Kl 12:00 Mc Orvars

Om kotten är kvar och torr!

Hur har det gått idag? Jag är för mycket av en solskens knutte för att köra kvällskörningen idag :3freak

Det gick kanon fram till halv två ungefär. 4 rundor i torrspår och två i halkspår. :) Sen kom det riktiga monsunregnet och pajade resten av racetrack-dagen.

Kvällskörningen hoppade jag av efter två rundor. (av tre) Däcken kändes inte riktigt pålitliga i det blöta. Men det var rätt många som var där och kvälls-körde trots att det var lite blött på banan.

Nu är man rätt sliten.....

Jag missade ju första passet, men tyckte ändå att det var "torrt nog" sen.

Riktigt skönt att det inte var så mkt folk också :tummenupp

Hinner inte komma upp till Orvars till klockan 12 tyvärr.
Kommer inte ifrån förän vid halv 2 tiden.
Kör lugnt så får vi ses nån annan dag

Vill bara höja ett varningens finger.
Vägverket är på Östra promenaden nu och häller ut grus lite varstans, bland annat i kurvan där vägen delar sig efter hamnbron. :dummer

Take it easy.

Vill bara höja ett varningens finger.
Vägverket är på Östra promenaden nu och häller ut grus lite varstans, bland annat i kurvan där vägen delar sig efter hamnbron. :dummer

Take it easy.
Gatorna började kontamineras igår lunch, stannade med bilen och pratade lite med gubbarna om hur farligt det är för hojåkare detta grusgissel.

Får ett hånflin och detta till svar: "Men oj då, så syyynd det är om dom!"

Bara att konstatera att hojåkare är som en finne i arslet på gemene man, och därför bör bortsaneras :mad:

Gatorna började kontamineras igår lunch, stannade med bilen och pratade lite med gubbarna om hur farligt det är för hojåkare detta grusgissel.

Får ett hånflin och detta till svar: "Men oj då, så syyynd det är om dom!"

Bara att konstatera att hojåkare är som en finne i arslet på gemene man, och därför bör bortsaneras :mad:

Dåså. Då behöver man inte ha dåligt samvete då man önskar all vägverkspersonal i det här landet åt håvete!

Ytterligare en yrkesgrupp som glömt bort varför de har sitt arbete.

Jag var och hämta Sara´s hoj igår. Det blev en ........ Gpz500 "s"? undrar vad s står för :va

Jag var och hämta Sara´s hoj igår. Det blev en ........ Gpz500 "s"? undrar vad s står för :va

"S" står för slö tror jag :confused: , en gammal polare hade en sån som första hoj som jag fick provköra...Funkar säkert bra som förstahoj+det är ju rätt märke åtminstonde= billig & rätt försäkring :tummenupp...
Tänkte ta en sväng imorgon, om vädret tillåter...Ses på Mc Orvars kl12.00 som vanligt...:squid

Hehe, den lät arg i telefonen iaf ;), nu kliar det duktigt i gasnerven, får ge mej till tåls tills nästa vecka :) (handledaren jobbar i helgen :()

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman