Norrköping!

Tackar för en trevlig tur även om LKPG Outlaws avvek från St Anna! Mätaren landade på 37 mil när hojen stod nytvättad i garaget... Syns nästa lördag! Mencken på den oranga Ninjan

Sluta genast upp med att hjula förbi vårat hus i en på tok för hög fart.. (Huset ligger på rakan efter Qstar macken i rycklösa (innan linghem)) Min kärring och mina barn riskerar att bli lämnade och utbytta mot en hoj vilken dag som helst. Å chanserna att det ska bli så ökar för varje gång jag ser dej, ja blir ju så jävla sugen.... Snälla sluta:(

Sluta genast upp med att hjula förbi vårat hus i en på tok för hög fart.. (Huset ligger på rakan efter Qstar macken i rycklösa (innan linghem)) Min kärring och mina barn riskerar att bli lämnade och utbytta mot en hoj vilken dag som helst. Å chanserna att det ska bli så ökar för varje gång jag ser dej, ja blir ju så jävla sugen.... Snälla sluta:(

Hmmm du behöver inte lämna tanten väl det är bara att smörja henne som fa...n:D Gör det ungefär en vecka och sen sluta direkt sen kommer kraven att hon vill ha mer, då har du ett perfekt förhandlingsläge ja lovar :D Ingen hoj INGEN SEX :hihi

Vem var killen vi satt hemma hos igår kväll och tittade på Dance Hotties när Nobben och Håkan gick i taket som en sprängfyllda ångpannor? :tuttar

Det måste ju gå att koppla den där Popcorn-hour-prytteln till internätet så att vi andra kan få njuta av materialet som fanns på den? :tummenupp

Haha, ska genast sluta wheela förbi där! :tummenupp

Hej!!
Slänger ut frågan här igen!!
Är det nån här som vill bli min handledare????

Ska börja övningsköra på min trafikskola nästa vecka. Så jag behöver verkligen hjälp med lite mängdträning, så att jag får kortet innan sommaren är slut :)

Sanna

Jag fotade lite, ska försöka kasta upp lite bilder imorn. Får se om jag hinner med det.. Trevlig åkning var det i alla fall!

Just nu känns det biege:t att sitta 80mil bort från min blå leksak :huvet
Jag får väl trösta mig med lite god øl istället:öl

Är det inte någon som har tagit lite bilder från äventyren i helgen?

Hej!!
Slänger ut frågan här igen!!
Är det nån här som vill bli min handledare????

Ska börja övningsköra på min trafikskola nästa vecka. Så jag behöver verkligen hjälp med lite mängdträning, så att jag får kortet innan sommaren är slut :)

Sanna

Lycka till =)

hämtade hojen idag med nytt drivpaket med 1 kugg större bak och sedan till bilprovningen. 1glödlampa trasig med nu är det fritt fram att köra iaf.

Hojen känns mycket trevligare med nya kedjan, inget rassel alls och nya drevningen känns perfekt.

Hur är tempot om man skulle våga sej med på en sväng i helgen? o hur långa brukar turerna vara? inte omöjligt att man dyker upp på lördag om det verkar komma några!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon