Norrköping!

Tjena, ny i stan och på forumet. Pratade med MrTwin i onsdags som tipsade mig om den här lilla grupperingen. Tänkte jag skulle hänga med på lördag om jag hinner hem från Stockholm. I annat fall blir det efter påsk. Bestäms det innan vart man kör eller bestäms det på plats (tänkte om jag inte hinner till elva)?

Tjena, ny i stan och på forumet. Pratade med MrTwin i onsdags som tipsade mig om den här lilla grupperingen. Tänkte jag skulle hänga med på lördag om jag hinner hem från Stockholm. I annat fall blir det efter påsk. Bestäms det innan vart man kör eller bestäms det på plats (tänkte om jag inte hinner till elva)?

Pedalen längs till Höger... Tryck ner den fullt så kanske du hinner iaf:fyllisar

Tjena Killen!!:tummenupp

Du hittade hit, Helt rätt det bestäms när vi träffar varandra på orvars och sen finns det lekledare på plats för att ta hand om kalvarna :hihi
Kul att du tog din tid att leta upp Sporthoj och välkommen till Norrköping!!

Yeep, Det var jag , Bubblan007 och Danne76 som åkte dit, lämna in
Z`an på service:)

kk, det såg jävligt gött ut!
Jag var den stirrande jäveln i golfen vid rödljuset.
Nån av er hade problem med fingrarna hörde jag :rofl

sett några hojar på stan idag,, tycker det va ganska få med tanke på vädret, jobbar i city på repslagargatan så ja ser allllltttttt

orvars på söndag med?

Jag är uppskriven på hushållnära tjänster imorgon, i dessa ingick det tyvärr inte att smita iväg till Norrköping och åka motorcykel. :(

Är det körning på söndag med? Nån mer från Linköping som tänkt ansluta i så fall?

// Johan

Tackar för en trevlig tur även om LKPG Outlaws avvek från St Anna! Mätaren landade på 37 mil när hojen stod nytvättad i garaget... Syns nästa lördag! Mencken på den oranga Ninjan

Avvek pga övningskölrning idag.. Men det blev en skön dag iaf..

Nu är det vår, nu är det dags!

...jag satt och funderade på om inte allas vår trailerqueen ska få ett nytt förkläde inför dagens sysslor?

Linda, du kanske har en idé? ;)

Just nu känns det biege:t att sitta 80mil bort från min blå leksak :huvet
Jag får väl trösta mig med lite god øl istället:öl

Är det inte någon som har tagit lite bilder från äventyren i helgen?

...jag satt och funderade på om inte allas vår trailerqueen ska få ett nytt förkläde inför dagens sysslor?

Linda, du kanske har en idé? ;)

Var ute en sväng i morse och kollade torrspår. Gick förbi smiskarens hus och döm om vår förvåning när vi fick se honom i sitt rätta element. Precis som frugan sade igår kväll så får roger inte komma ut och leka idag.
Men hon hälsade att om han gör sina sysslor noga så får han komma med nästa gång :hihi

Bifogat

• CAMF492N.gif
    CAMF492N.gif
    4 KB · Visningar: 166
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025