Norrköping!

Clifton skrev:
2433361 på onsdag blir det kanske en tur?

Finns det någon sådan standarddag/tid som ni brukar ha "allmänna" körning på här i stan? Vore kul att hänga på någon gång i så fall!

/Anders

Kanske en glass i Arkösund eller kaffe på Oskarshäll på onsdag?

Till alla som eventuellt är oroade över högt tempo: Med mina fruktade 70hk kommer jag garanterat ligga sist och samla kön:)

Vilken tid är det tänkt att dra en runda då? Bor i katrineholm i veckorna så det är ju inte så långt ned till norrköping för mig.

Jag tankade på OK vid MC-orvars kl 16:00, inga hojar där.
Åkte motorvägen ut och vinkade åt polisen på bron med lasern, sen kom jag till Oskarshälls-fiket... inga hojar där heller.
Vidare genom Kolmården och sen upp till Jönåker och vände... inga hojar där... samma väg tillbaka till färjan över bråviken, jag var enda hojen på färjan... ut till Arkösund, stannade och tog ett bloss på piren utanför macken och när jag åkte därifrån såg jag en ZX9 ! Åkte till Ö Husby och tvättade visiret, där var det en moppe. Mot Sörping, in och vände på torget. Det var nåt jippo där så jag åkte igen, såg 2 hojar på Statoil. Upp till fiket på E22 vid Mariehov, Stängt, inga hojar! 210an till Norsholm, inga hojar där heller. Hem via Kimstad - Skärblacka - Vånga - Stjärnorp. Inte en hoj... Soppalampan tänd sista 1½ milen.
Åker ni inte hoj???

@Clifton: Körde inte du FÖRBI vid 16.30?
@Bagarn: Det är svårt att hålla sig en så'n här fin dag!
@Andra som var där eller körde förbi och inte stannade: Det är inte farligt att komma fram, hälsa och hänga med på en tur!

Trevlig tur, med "hyffsat" septemberväder...Någon som har 100 extra hk att sälja?

Jag hann visst!
Jo, det verkar visst vara det.
Det var trevligt!

FZ1 skrev:
2447150 @Clifton: Körde inte du FÖRBI vid 16.30?
@Bagarn: Det är svårt att hålla sig en så'n här fin dag!
@Andra som var där eller körde förbi och inte stannade: Det är inte farligt att komma fram, hälsa och hänga med på en tur!

Trevlig tur, med "hyffsat" septemberväder...Någon som har 100 extra hk att sälja?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman