2-3 timmar? Slöfock.Lithium skrev:jag har varit uppe på preikestolen två gånger...
härligt att gå i två-tre timmar uppåt i bergsmiljö... för att sedan sitta o dingla med bena på kanten med +-1000m ner till fjorden...![]()
![]()

Jag, tidigare idag:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2-3 timmar? Slöfock.Lithium skrev:jag har varit uppe på preikestolen två gånger...
härligt att gå i två-tre timmar uppåt i bergsmiljö... för att sedan sitta o dingla med bena på kanten med +-1000m ner till fjorden...![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Ja Norge är verkligen vackert
rerell skrev:2-3 timmar? Slöfock.Jag var uppe på stolen idag. 1,5 h tog det att gå upp i lugn takt. Tyvärr var det risigt väder på toppen, så man såg inte mycket. Träffade 4 svenskar nere på parkeringen som blev avskräckta av det dåliga vädret. 2 på Africa Twin, 1 på en svart VFR och en på BMW-någon-offroader-sak... någon härifrån?
Jag, tidigare idag:
rerell skrev:2-3 timmar? Slöfock.Jag var uppe på stolen idag. 1,5 h tog det att gå upp i lugn takt. Tyvärr var det risigt väder på toppen, så man såg inte mycket. Träffade 4 svenskar nere på parkeringen som blev avskräckta av det dåliga vädret. 2 på Africa Twin, 1 på en svart VFR och en på BMW-någon-offroader-sak... någon härifrån?
Jag, tidigare idag:
Nej hon finns inte allsEsquina skrev:Grrr, ge migFinns hon på forumet
![]()
604 m.Lithium skrev:vem har sagt att man har kondis..., ok 1-2 timmar då, hur som helst så tar det rätt bra i benen att gå upp där, men det är iaf värt det! nån som vet exakt hur högt det är?
GSXR1100R skrev:Nej hon finns inte alls![]()
Madhonda skrev:Hmm... jag finns både i GRXR1100R:s fantasi...OCH på riktigt....!!
Tjing..!!![]()
GSXR1100R skrev:Ja Norge är verkligen vackert
Jag, tidigare idag:
Nej han kan f-n inte vara riktigt klok.Quaya skrev:Herregud, sitter där på kanten och dinglar med benen! e han inte klok eller? Jag hade satt mig i mitten på hela den ytan så jag inte trillar ner....
Quaya skrev:Jag hade satt mig i mitten på hela den ytan så jag inte trillar ner....
R400 skrev:Norge är rätt vackert, ja! Som till exempel här vid Lustrefjordens rand.
Kom ner och rejsa nu din SmurfRAVESMURF skrev:mycket testosteron i den här tråden???![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|