Nordslingan med i Tourist Trophy

Jag tror det. Har för mig att jag såg en film där de körde på Ringen.

Vore riktigt konstigt om de inte har med den. Dom har den ju redan i "datoriserad" form :)

tarmac skrev:
Vore riktigt konstigt om de inte har med den. Dom har den ju redan i "datoriserad" form :)
Jo jag tycker det jag med,för det vore ju riktigt skoj o åka på nordslingan med hoj i stället för bil som i GT4 :)

Mr.PB skrev:
Jo jag tycker det jag med,för det vore ju riktigt skoj o åka på nordslingan med hoj i stället för bil som i GT4 :)
...eller på riktigt, som jag skall göra till sommaren :)

Ser sweet ut! men samtidigt inte alls så realistiskt som jag trodde....

Fürstenhoff skrev:
Skall ni ha ut ngt av ert spelande inför en ringen resa så finns det bara ett seriöst spel i mina ögon och det är GT4!!

/Fürstenhoff.

Vad har du presterat för tider där nere? tider med bil är också intressant.

Fürstenhoff skrev:
Tycker personligen efter att ha sett demo varvet (http://videos.streetfire.net/category/Bikes+^^+ATV/13/04712B0D-F074-4E8B-B045-33D71452D5EB.htm) på Nürburg ring, dock EJ spelat, att det sög riktigt ordentligt i jämförelse mot GT4!!

Åker man ned till ringen efter att ha spelat detta spel och trott att det verklighets troget så måste jag göra er superbesvikna i förtid, sorry!!

Skall ni ha ut ngt av ert spelande inför en ringen resa så finns det bara ett seriöst spel i mina ögon och det är GT4!!

/Fürstenhoff.
Min första tanke också. Har spelat GT4 och har sett otaliga filmer från ringen.
Får hoppas att filmsnutten var från utvecklingsstadiet av spelet, eller att det är med nåt "übermegasnabbfusk".

Fürstenhoff skrev:
Har kört en bit under 7.50 med K5'an ;) förra året samt 8.27 med min standard STI vilket inte är en helt fel tid det heller!!

Vi kommer att vara där en hel del i från 12 juni med både våran "race" K5'a samt med den Impreza STI som just nu byggs till en race version med fullbur ala Petter Solberg, motor på 600hk samt väghålnings produkter i mängder - med andra ord en av Europas absolut snabbaste Imprezor på bana!! :Bugar

Kommer garanterat på film i höst!! ;)

/Fürstenhoff.
I höst? Snabba er på nu :tummenupp

Fürstenhoff skrev:
8.27 med min standard STI vilket inte är en helt fel tid det heller!!

/Fürstenhoff.

En kär vän skall också testa materialet här till våren lite över 500hp i en kompositkaross och bakhjulsdrift kan bli skojigt,många säger att fyrhjulsdriften kommer till pass på just ringen så din kälke kommer nog att lämpa sig där.

Fürstenhoff skrev:
Har kört en bit under 7.50 med K5'an ;) förra året samt 8.27 med min standard STI vilket inte är en helt fel tid det heller!!

Vi kommer att vara där en hel del i från 12 juni med både våran "race" K5'a samt med den Impreza STI som just nu byggs till en race version med fullbur ala Petter Solberg, motor på 600hk samt väghålnings produkter i mängder - med andra ord en av Europas absolut snabbaste Imprezor på bana!! :Bugar

Kommer garanterat på film i höst!! ;)

/Fürstenhoff.

Finns inte nån av dom snabba varven runt 7.50 med K5:an filmat då?
vore kul o se en film på en så snabb vända;)
//PB

Fürstenhoff skrev:
Har faktiskt ett riktigt snabbt varv filmat som ligger i ngn av lådorna, tyvärr endast i från bak kameran då den främre kamera bilden vart helt vit pga av en instälnings miss - skall dock leta!!

/Fürstenhoff.

Ja gör det skulle vara skit skoj o se:tummenupp
Du kan väl skicka ett pm om du hittar det :)
Mvh//PB

Nyheter
Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back